Muzeul tarancii Maramuresene din Dragomiresti

Cuvinte ca: barbinta, coleasa, ciupa, chiclazau, ruda, fatoi, tascuta, le poti auzi aici in toata splendoarea lor, spuse de gazdoaia muzeului, doamna Maria, o maramureseanca pe care n-ai cum sa n-o indragesti, din prima secunda in care o vezi

1 thought on “Muzeul tarancii Maramuresene din Dragomiresti”

  1. Am facut si eu parte din acest pelerinaj, in locuri pe care nu le-am vazut pana acum ..am dorit mult sa vad aceste locuri si am ramas profund impresionmat de aceste peisaje de vis pe care numai MARAMURESUL le poate avea.M-a impresionat foarte mult limbajul specific zonei pe care numai aceasta o are si care este putin neinteleasa pentru cei care nu sunt din aceste taramuri.Am cunosct-o si eu pe aceasta doamna tipic maramureseanca care ne-a explicat cu multa placere despre obiceiurile acestei zone,despre viata dusa de moroseni si ascultand-o cu placere parca ma aflam intr-o poveste de vis .Sper sa mai ajung in astfel de locuri si sa admir astfel de frumuseti pe care numai ROMANIA le poate avea dar care din pacate nu sunt atat de bine apreciate de cine ar trebui sa fie apreciate.

Lasă un răspuns

