Publicat în Moinesti

A venit iarna…

Picture 021

A-nceput de ieri sa cada

Cate-un fulg, acum a stat  …

Iata ca 09.12.2012 este prima zi in care iarna si-a intrat in drepturi, coincidenta cu faptul ca azi se desfasoara si alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat ?

Picture 019

Se implinesc cinci ani de cand mama nu mai e;  si atunci ningea tot asa de mult, era frig si rasunau colinde, iar oamenii se pregateau de Craciun. Acum se odihneste sub o cruce de lemn,  sper ca si-a gasit linistea (caci a suferit mult inainte de a pleca dincolo). De Sf. Nicolae, am facut praznic si am pomenit-o, ne-am reamintit cu totii de ea, am constatat inca odata cat de repede a trecut timpul si cat de trecatoare sunt toate. Rana din suflet e inca vie, nu s-a inchis si cred ca astfel de rani nu se inchid niciodata. Mi-e dor si doare !

…asa ca zapada asta frumoasa, imi amiteste de  salavare,  de ultima clipa in care am vazut-o pe mama in viata, resemnata, lasandu-se in mana celor de la spital cu ultimile puteri. Fulgii reci mi se aseaza pe obraz, nu-mi mai simt mainile de frig, iar lacrimile mi-au inghetat pe obraji si in suflet.

Picture 020

2 gânduri despre „A venit iarna…

Lasă un răspuns

