In memoriam… Profesor Neagu Nicolae -Liceul „Spiru Haret” Moinesti

in-memoriam

Cum poti sa-i multumesti unui om, mai ales acum, ca nu mai e printre noi ?

Azi am aflat ca a murit cel care a fost unul din cei mai buni profesori de matematica pe care i-a avut Moinestiul, vestea m-a traznit ca un fulger,  pentru ca domnul Neagu mi-a fost diriginte in toti anii de liceu. Nu stiu cum a fost pentru altii, dar pentru mine a fost un profesor foarte bun si datorita dumnealui am iubit si iubesc matematica.

Duminica, 27 ianuarie 2013  la ora 12, va fi inmormantat, alaturi de colegii sai, trecuti in nefiinta, dascali ai Liceului „Spiru Haret” din Moinesti (Prof.Iscu, Burghelea, Parascan) s.a.

Asa am simtit eu sa-i aduc un ultim omagiu domnului diriginte si sa-i multumesc pentru anii in care ne-a fost ca un tata.

Dumnezeu sa-l ierte si Condoleante familiei !

neaguProf.Neagu Nicolae 16.11.1940-24.01.2013

clasa a-12-B Colectivul clasei a-XII-a B, promotia 1990

4 comentarii

  1. Frumos gestul tau de ai aduce un ultim omagiu acestui deosebit profesor care din pacate a trecut prea repede in nefiinta.Si mie mi-a fost profesor si i-am purtat un respect deosebit.Cred ca multe generatii de elevi au avut si cred ca si in prezent ,un deosebit respect pentru NICOLAE NEAGU.Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca!

Lasă un răspuns

