Publicat în Moinesti

MOINESTI : Bilantul anului 2012 si proiectele pentru 2013

Zilele astea,  am primit in cutia postala o informare din partea Primariei Moinesti, am citit-o si am considerat-o reala,  asa ca am postat-o pe blog, pentru a o citi si cei care n-au ajuns in posesia ei.  Poate ca sunt unii care carcotesc,  insa eu cred ca toate cate s-au scris aici s-au facut si numai cine nu vrea sa le vada, nu le vede.

Omul sfinteste locul !

pg1pg2

Felicitari pentru tot ce s-a facut si mult succes in indeplinirea obiectivelor viitoare !

Lasă un răspuns

