Felicitari ACTIV !

Astazi, 28 februarie 2013, am intalnit niste oameni deosebiti, niste oameni care ne fac viata mai frumoasa si ne fac sa fim mandri ca suntem moinesteni. Ei s-au reunit in ascociatia ACTIV si isi dau toata silinta ca despre Moinesti sa se afle cat mai multe lucruri pozitive. Felicitari !    Actiunea de azi a fost un succes, au participat cadre didactice si elevi, personalitati ale orasului si  cetateni obisnuiti. Eu, ca fosta eleva a liceului „Spiru Haret”, pe atunci „Liceul industrial nr.1”, am fost foarte impresionata de filmuletele prezentate, in special de cel in care apar cadrele didactice pe care le-a avut si le are acesta institutie de invatamant, care a dat tarii si lumii oameni de valoare.

Am aflat lucruri noi despre oras, iar domnul Viorel Costea ne-a anuntat ca Primaria ne pregateste surprize frumoase in viitor: un muzeu, actiuni culturale sustinute de societatea culturala Tristan-Tzara si chiar un concurs de poezie, unde vor veni personalitati importante ale culturii noastre  si nu numai. De asemenea, Moinestiul va avea in curand un site de turism, cu ajutorul caruia se vor promova frumoasele noastre locuri.

Asadar, felicitari ACTIV – in frunte cu doamna Monica Tataru,  OMV Petrom,  Primaria Municipiului Moinesti, Biblioteca „St.Luchian”, Liceul „Spiru Haret” si tuturor celor ce se implica in viata cetatii.

Felicitari si Mihaelei RD, cea care a initiat acesta pagina pe FB, unde ne-am adunat toti iubitorii acestui oras.

Picture 114 Picture 115 Picture 117 Picture 118 Picture 119 Picture 120

 

 

4 comentarii

    • Din pacate, in ziua de azi atrage doar uratul, vulgarul, prostia; la „ACTIV” am intalnit si oameni mandri ca sunt moinesteni si fac tot ce le sta in putinta sa promoveze valorile acestui oras. Asta imi da mari sperante si ma bucura.

Lasă un răspuns

