Sunt finalista Spring SuperBlog 2013 !

Va multumesc in primul rand ca mi-ati dat ocazia sa scriu,  sa fac ceva creativ,  sa ies din monotonia cifrelor cu care lucrez zilnic. Azi, am afisat cu mandrie bannerul de finalist !

superblog-spring-logo

Ma bucur ca v-am descoperit si va promit ca de-acum nu mai scapati asa usor de mine. 🙂 , de altfel abia astept sa vin la Gala sa ne cunoastem. E prima data cand particip si initial habar n-am avut despre ce e vorba, m-a atras doar faptul ca era ceva legat de creatie si m-am bagat…

Dupa o luna superba, in care ma prindea si trei dimineata in fata calculatorului, am reusit sa ma clasez pe pozitia 21, de care sunt oarecum multumita.  Am trecut de la locul 134 (dupa prima proba), la 55,44, 23, 16 si in final…22 !

Multumesc   SwissPlan.biz S.R.L, fara de care acesta competitie n-ar fi avut loc,  apoi multumesc tuturor sponsorilor care s-au implicat in astfel de actiuni ce stimuleaza creativitatea.  (Va felicit pentru asta ! )

In particular, multumesc sponsorilor de la care am primit premii.

Multumesc   Editurii  Nemira  pentru:

Locul 5: 95 puncte – Cristina Popescu – Ariciului meu… cu dragoste    Premiu:  Voucher 60 lei

Multumesc   Market Online pentru:

Locul 3: 98 puncte – Cristina Popescu – Creatia  Premiu: 2 bilete VIP la Cinema City Romania

Multumesc  Paralele 45 pentru:  

Locul 2: 97 puncte – Cristina Popescu – Jurnal de bord, din orasul subacvatic

Premiu: Cazare pentru 4 persoane, la Vila Alina din Predeal (doua nopti, in timpul saptamanii).  Premiile includ doar serviciile de cazare.

Multumesc  Farmec  pentru:

Locul 3: 98 puncte – Cristina Popescu – Fata cu capul in nori. . .o fata cu Farmec !

Premiu:

Premiul 3: Gerovital Plant Stop Acnee (1 crema sebo-reglatoare purificatoare, 1 crema ultra-activa, 1 gel spumant microbian, 1 fluid antiseptic purificator, 1 baton corector purifiant)

  • Gerovital Plant Stop Acnee – crema sebo-reglatoare purificatoare
  • Gerovital Plant Stop Acnee – crema ultra-activa
  • Gerovital Plant Stop Acnee – gel spumant antimicrobian
  • Gerovital Plant Stop Acnee – fluid antiseptic purificator
  • Gerovital Plant Stop Acnee – baton corector purifiant

Multumesc  Borealy pentru

Premiul 3:  Cristina Popescu – Prima pe lista – 98 puncte– Premiu: O bijuterie in valoare de 150 lei

Un loc aparte in sufletul meu l-a ocupat Claudia si grupul de pa Facebook:   sunteti absolut minunati !

Doresc sa-i felicit pe toti colegii de competitie si nu in ultimul rand pe Sorana Bordas, castigatoarea marelui premiu. Sorana, iti doresc ca si cel mic, pe care il serbezi azi sa te copieze, sa fie cel mai bun si sa-ti aduca numai bucurii !

Te imbratisez cu toata dragostea !

Felicitari Radio Lynx, pentru emisinile cu si despre bloggeri si RSS Pub, loc care ma face sa regret ca nu stau mai aproape de Bucuresti (am vazut niste filmulete pe Youtube cu voi si sunt foarte impresionata de tot ce se intampla acolo).

Va daruiesc fiecaruia cate un mac, din acest superb tablou de Luchian 🙂

macii, 1910

Mi-e drag de voi toti si astept cu nerabdare Gala si apoi…urmatoarea editie Super Blog !

6 comentarii

Lasă un răspuns

