Publicat în Despre mine...

Scarpinatorul

Stimulator1-1024x765

vin  azi de la serviciu  franta, ca na, asa e in contabilitate pana in 25 ale fiecarei luni si gasesc pe masa un obiect ciudat. L-am analizat eu, da sa ma prind ce-i, nici vorba! .  Il vad pe tata razand de mutra mea curioasa, care astepta explicatii.

Am fost azi la o prezentare de oale, isi incepu el discursul, iar la plecare am primit cadou cate un scarpinator . E o chestie cu care te poti scarpina pe cap, au curs explicatiile fara oprire,  caci parea incantat de obiect.  ( nu ca l-ar folosi ci doar ca l-a primit gratis. 🙂  )

Bineinteles ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa dau o cautare pe Google sa vad ce si cum si iata ce filmulet am gasit:

 , dupa care am inceput sa aplic pe scalpul meu si zau ca m-am simtit bine, tragand si o portie zdravana de ras    🙂

Evident, made in China, se intelege !

Lasă un răspuns

