Salut cavalere Tristan-Tzara !

Sambata 27 aprilie, ora 13 Moinestiul a primit un cadou, din partea sculptorului Giulian Dumitriu si a doctorului Romeo Dumitrescu: „Cavalerul Tristan Tzara”. Astfel, orasul nostru, va putea deveni  mult mai cunoscut, vom putea sa facem din Tristan Tzara simbolul Moinestiului, care sa se transforme (se transforma deja ! ) intr-un spatiu DADA. Acum, ambele porti de intrare in oras (atat dinspre Comanesti, cat si dinspre Bacau),  sunt strajuite de cate un simbol DADA. Parcurile (atat cel din fata Primariei, cat si Parcul Bai) sunt si ele in stil  DADA. Pentru ca acest lucru sa fie posibil o mana de oameni sufletisti, care tin cu adevarat la locurile astea si-au adus contributia si eu personal doresc sa le multumesc si sa le aduc toata recunostinta mea. Poate ca visurile mele merg prea departe, dar mi-as dori ca Moinestiul sa devina celebru prin Tristan Tzara si curentul DADA, asa cum Barcelona e celebra prin Gaudi,  iar acum, mai mult ca niciodata simt ca e posibil.

Picture 164Picture 166Picture 175

Felicitari tuturor celor implicati !

Eu, pot doar sa promovez noua fata a Moinestiului,  prin blogul meu … si nu contenesc sa fac asta ori de cate ori am ocazia.

Lasă un răspuns

