Publicat în Despre mine...

A mai ramas de citit ultimul capitol . . . .


Picture 204

Fiindca azi  (06 iunie 2013 -pentru pasionatii de date exacte) s-au incheiat situatiile scolare, m-am gandit sa fac o trecere in revista a acestor trei ani, care s-au scurs ca vantul si ca gandul,  la care va invit sa va exprimati opiniile si parerile.

Ne-am adunat o mana de oameni, acum trei ani cu intentia clara de-a deveni economisti de nadejde ai patriei si peste putin timp intentia se va transforma in realitate. (asa speram :)) ! ) .  In tot acest timp, am incercat sa va cunosc,  sa ma imprietenesc cu voi, sa va ajut  sa formam o grupa unita si sper ca in mare masura am reusit asta. In acest sens, am creat grupul de pe FB si acest blog; avem si cateva poze si sper sa mai facem la Sibiu cateva, asa cum sper sa pastram legatura si pe viitor, pentru a putea vedea daca dintre noi se va ridica cel putin vre-un Anghel Rugina :)). Poate vom urma si studiile de master, ceea ce va recomand ! , daca nu la Sibiu, pe la vreo facultate din Bacau, ce ziceti ?

Va mai amintiti, in 2010-adica in anul I,  parca examenele au fost mai greu de trecut si s-a lasat cu ceva restante. Am pierdut „pe drum” doi colegi (oare ce-or mai fi facand ei acum ?!) si am mai ramas opt.  La obiecte ca micro si macroeconomie, bazele merceologiei, matematica aplicata in economie s-a muncit din greu,   tot atunci am pus bazele contabilitatii si a informaticii.

In anul II, parca am fost mai relaxati, caci am avut mai multe referate (fata de anul I, cand am dat numai examene, de-i invidiam pe cei de la Drept ). Am avut si aici de muncit mai mult la statistica, comunicare si negociere -materii despre care unii nu au ramas cu o imagine prea buna, caci a trebuit sa le invete de doua ori :)).  Am iesit si noi de vreo doua ori sa ne cunoastem mai bine, acum imi dau seama, ca am iesit foarte putin !

Anul III, abia ce s-a incheiat, a fot ca dificultate,  intre anii I si II (adica nici prea greu, nici prea usor), dar iata ca a trecut, chiar daca am asteptat cu emotie nota de la managementul proiectelor in afaceri.

Am vrut ca acest articol sa sune altfel, dar e mai bine ca amintirile „altfel”, sa le comentam intre noi. :))

Stiu ca acum, timpul este foarte pretios, de aceia va doresc tuturor spor la invatat si bafta la licenta !

Si pentru toti cei ce-au ajuns cu bine pana aici, primiti un trandafir din partea mea si multe felicitari !

Trandafir

Ne vedem la Sibiu !

Lasă un răspuns

