Publicat în Diverse

Ce-i mai de pret ca lumina zilei ?

Voua, tuturor celor care dimineata cand deschideti ochii carpiti de somn  va zambesc  razele soarelui, voua  tutror  celor  care aveti copii sanatosi si veseli, voua tuturor celor ce doriti sa faceti o fapta buna, voua tuturor celor ce ati avut vreodata necazuri in familie si stiti ce inseamna sa nu ai bani suficienti ca sa le poti rezolva, voua, tuturor prietenilor mei reali si virtuali ma voi adresa in cele ce urmeaza

Zilele astea am primit un email de la mama lui Dorinel, cu subiectul : ” Va rog frumos sa ne ajutati sa promovam campania pentru Dorinel”. E al doilea email pe care-l primesc de la acesta MAMA, care pe mine ma impresioneaza prin tot ceea ce face pentru copilul ei. M-a pus pe ganduri, m-am intrebat „oare eu daca as fi avut un copil cu problemele lui Dorinel, as fi luptat asa ?”, cum as fi procedat ? ce-as fi facut ?   Felicitari domana! nu va cunosc, dar va admir din tot sufletul ! Sunteti o mama adevarata, o luptatoare !

Am descarcat din nou  poza copilului de pa F.B. si am privit-o;  pustiul cu ochii mari dar lipsiti de viata  ne implora sa-l ajutam.

600513_108169579373928_1097954410_n

Am urmarit suma stransa in prima saptamana din luna iunie (1-7) …doar vreo 400 Euro, cred ca e foarte  putin,  oare am devenit atat de nepasatori la necazurile semenilor ?

Acum aveti la dispozitie posibilitatea de-a dona prin SMS la 8828   si on-line cu ajutorul platformei https://secure.mobilpay.ro/buy-product/ihp9bt, asa cum am donat si eu: ajutor Tilica

Stiu ca 15 lei e o suma mica, dar daca toti mi-ati urma exemplu, Dorinel ar putea sa vada tot ce-i in jurul lui. Imi imaginez  bucuria mamei atunci cand baiatul ei o va cauta cu privirea si mi se umple sufletul de emotie. Cand va veni acest moment (pentru ca eu sunt sigura ca si dumneavoastra ca va veni cat de curand !) )  sa-l filmati, ca rog eu mult !,  ar fi cel mai frumos cadou  pentru noi, toti cei care va sustinem.

Mama lui Dorinel, impreuna cu Asociația DeVision în parteneriat cu Asociația Salvează o inimă a lansat  campania națională “Campania de 1 LEU”  – Donează 1 LEU pentru Dorinel”.

campanie

Campania de 1 LEU își propune să promoveze cazul lui Dorinel astfel încât oamenii să afle de el și să doneze. Pentru noi toți, 1 LEU nu înseamnă mai nimic, ne luăm un covrig sau îl dăm cerșetor pe strada, care în ziua următoare ne poate agresa. Dar, pentru Dorinel, 1 LEU înseamnă o șansă la viață. Dacă 150.500 de oameni, din populația de 21 milioane a României, donează câte 1 LEU, Dorinel poate să facă intervenția chirugicala care îi ofera șansa de a vedea.

La acesta adresa gasiti site-ul dedicat lui Dorinel, pentru a afla mai multe (analize medicale, suma stransa, sustinatorii)

http://dorintilica.blogspot.ro/ 

Pe scurt,

 Dorin Ţilică este din localitatea Hăneşti, judeţul Botoşani, a fost născut prematur, la 28 de săptămâni, iar la șase luni medicii i-au pus diagnosticul crunt: retinopatie de prematuritate gradul 5. Doar o operaţie foarte costisitoare în SUA, la Clinica William Beaumont din Detroit l-ar putea ajuta să-și recapete vederea, costurile operaţiei ajungând la 35.000 de euro la ambii ochi.
Toți cei care își doresc să-l ajute pe Dorinel să vadă o pot face donând bani în deschise la BCR, pe numele Ţilică Mariana: RO68RNCB0579040596800001, în lei, sau RO41RNCB0579040596800002, în euro, sau online cu ajutorul platformei https://secure.mobilpay.ro/buy-product/ihp9bt
Va multumesc in numele meu si al lui Dorinel.
Dovediti ca omenia n-a pierit ! 
Lasă un răspuns

