Targul de toamna de la Moinesti 06 octombrie 2013

Dupa o noapte cutremuratoare, la propriu, cei de la Asociatia Activ ne-au facut viata frumoasa si gustosa invitandu-ne la targul de toamna. Cum nu-mi place sa ratez intalnirile cu tot ce e bun si natural, am facut turul de onoare in jurul orei 11. N-am putut sa nu fac comparatie cu alte targuri de profil, unde sunt prezenti zeci de producatori, cu produse din cele mai variate si sa constat ca avem prea putini producatori locali dornici de a-si promova munca.  Totusi, targul fiind la inceput, sa speram ca numarul producatorilor va creste de la an la an si se va vorbi despre acest eveniment pe plan national si nu numai.

IMG0069A

PF Ciobaniuc Stefan din Comanesti a fost prezenta cu diverse sortimente de branza, ce-ti lasau gura apa. Asa ca pentru doar 15 lei, am cumparat un baton de  branza de oaie extra „Miorita”, care a meritat fiecare banut. E super buna, untoasa si gustoasa, cum nu gasesti la magazine. Pe eticheta am gasit si numarul lor de telefon 0741-119.631 (pe care-l voi folosi, de indata ce termin batonul achizitionat azi).  :))

IMG0068AIMG0081A

Bijuterii Hand-Made, sunt foarte buni, am ales de la ei un cadou pentru o prietena. Fetele care reprezinta standul sunt foarte dragute si foarte pricepute.

IMG0071AIMG0082A

Categoria „hand-made” a fost cea mai bine reprezentata. Iata si celelalte doua prezente. O multime de lucruri tricotate si  crosetate, atat pentru copii cat si pentru adulti,  bijuterii executate manual din croset si ac, Felicitari pentru rabdarea si talentul lor !

IMG0072AIMG0075A

 Pentru fanii produselor stupului, am gasit un producator care comercializa diverse sortimente de miere si nu numai.

IMG0073A

Standul de dulciuri facute in casa, a atras privirile celor prezenti, diversele sortimente de ciocolata mi-au luat ochii si n-am plecat acasa fara „amintiri”. :))

IMG0074A

Alte delicii, isi asteptau cumparatorii: diverse sortimente de zacusca, dulceata, siropuri naturale . . . cu degustare  :))

IMG0076A

Felicitari Activ pentru tot ceea ce faceti !  Doamna Monica Tataru era acolo, la munca…pregatind intrecerea biciclistilor.

IMG0067A

3 comentarii

Lasă un răspuns

