Craciun 2013 la Buhusi

Anul acesta Craciunul l-am petrecut la Buhusi. Am asteptat sa cada macar un singur fulg de nea, insa vremea a fost calduroasa de parca ar fi venit Pastele.  Orasul s-a imbracat in sarbatoare, iar in unele balcoane straluceau luminite multicolore care-ti luau privirea. Anul acesta am intalnit si cativa copii care mergeau cu steaua, i-am oprit din drumul lor si i-am rugat sa ma colinde, ceea mi-a placut foarte mult caci mi-a adus aminte de copilaria mea.  Am facut cateva fotografii, pe care le impart cu voi, iata-le:

Picture 032 Picture 022 Picture 023 Picture 024 Picture 027 Picture 028

 

Lasă un răspuns

