Carte(2): Jurnal 2003-2009 autor: Oana Pellea

349720

Imi place sa citesc jurnalele unor oameni celebri, pentru ca le consider niste carti motivationale.  Actorul, scriitorul, medicul, pictorul ne apar in ipostaza lor de oameni simpli, cu necazuri, cu bucurii, cu prieteni, cu dusmani, cu sentimente.  Astfel de carti ne arata ca toti suntem mai inainte de toate oameni, unii mai puternici, altii mai slabi si mai lasi.

Am plans citind acest jurnal, poate pentru ca si eu am trecut prin probleme asemanatoare, simtind pe pielea mea indiferanta celorlalti. Sunt atatea scene emotionante in cartea asta, incat te miri cum o fiinta fragila asa cum pare Oana Pellea a reusit sa treaca prin atatea necazuri si sa reziste cu psihicul intreg.  Insa Oana are  o reteta sigura: credinta puternica in Dumnezeu.  „Fara Dumnezeu, totul e un esec”  si „Cea mai mare piredere pe care e pe cale s-o aiba omenirea este sa se rataceasca de Dumnezeu, adica de sine.”

Recomand tuturor acesta lectura, e un ghid de supravietuire al vremurilor noastre.

2 comentarii

Lasă un răspuns

