Superblog m-a scos din depresie

diploma

Dupa un concediu prelungit, a venit si vremea trezirii la realitate.  Soneria ceasului a inceput din nou a suna la  ora 6.30,  am primit S.M.S.-uri cu urari de genul: „s-a emis factura, in valoare de ….”,  la job o multime de treburi, frigiderul striga in gura mare ca se simte singur.  E clar ! …s-a instalat depresia post-concediu.  Ce-i de facut ?

Echipa de la Swissplan.Biz a avut ideea geniala de a ne trimite diplomele acum, la inceput de an, parca prevazand ca aveam nevoie de ceva care sa ne scoata din depresia post-concediu  ( le  multumesc ! ).  Credeti sau nu, acesta diploma  m-a inveselit, mi-a reamintit ca anul trecut am scris doua luni pentru a o obtine si sunt mandra ca am mers pana la capat, chiar daca am terminat competitia pe locul 46.

Am un loc al meu, unde pastrez aceste diplome, fiindca nah, am deja doua cu asta de-acum  si pe fiecare dintre ele le asociez cu  evenimente placute din viata mea.

Privind diploma de la Spring Superblog 2013,  imi vin in minte imagini de la Gala, unde am cunoscut-o pe draga noastra Claudia, pe Albert si o parte dintre superbloggeri, interviul luat de frumoasa Elegantina, filmul de la Mall Cotroceni, cartile de la Nemira, produsele de la Farmec,  lenjeria de la Jolidon, bijuteriile de la Borealy dar si zilele petrecute la Predeal, oferite de Paralela 45, unde am cunoscut-o pe Raluca Ignatescu. Iata-ne, pe Caraiman

Picture 117

Diploma pe care o am in fata mea acum, mi-a adus carti de la Nemira, in valoare de 50 lei si  un weekend la Vila Alpin din Straja (2 nopti cazare, 2 persoane)  in perioada:  15 ianuarie – 15 aprilie 2014. Asa ca, dupa Spring Superblog 2014 , pe care nu vreau sa-l ratez in ruptul capului, imi fac bagajele si plec la Straja, unde abia astept sa ajung, dupa ce-am vazut imaginile de la Gala.

Si pentru ca tot v-am spus de carti, cred ca o parte dintre voi sunteti curiosi ce mi-am ales de 50 ron. Iata lista:

-1. Patologiile excesului Autor: Marc Valleur si Jean-Claude Matysiak

-2. Isus, Fiul Omului Autor: Kahlil Gibran

3. -Poftele Autor: Dan Silviu Boerescu

4.- Maria Magdalena in evanghelii si texte apocrife Autor: Marvin Meyer

5. Viata ca o teapa Autor: Alan H.Cohen

Ei, spuneti voi acum, cum sa nu iubesti acest concurs,  cum sa-l ratezi, cum sa nu participi cand ai de castigat si daca iesi pe ultimul loc ? .

Va multumesc Swissplan.Biz pentru acest minunat proiect numit  Superblog. Va doresc mult succes in ceea ce faceti, pentru ca stiu ca nu-i usor sa convingi sponsorii si nu-i usor nici sa faci fata personalitatilor complexe ale bloggerilor.

Un 2014 creativ tuturor ! 

9 comentarii

  1. Draga Cristina, noi iti multumim pentru implicare (diploma este doar o recompensa simbolica) si am fi mandri si bucurosi sa te avem alaturi si la urmatoarele editii ale competitiei SuperBlog 🙂
    Distractie frumoasa la Straja si sa ne citim in continuare sanatosi!

  2. hihi, ce poza draguta, uitasem de ele :)) a fost asa scurta vacanta, daca stiam noi… mai ramaneam o seara… :)) nu-i asa?
    Sa ne vedem sanatoase si anul asta, pe la munte, pe la mare, unde o fi, inainte, ori dupa Superblog 2014 🙂
    Spor si inspiratie! 🙂 :*
    Si un an nou plin de fericire si implinire, dar si premii de la SuperBLog 🙂

    • Buna Raluca si la multi ani ! mi-ai lipsit, n-ai mai scris nimic, chiar m-am intrebat pe unde esti 🙂
      eu zic sa incercam sa mai mergem odata, stim unde e cheia :))
      Te pup si-ti doresc un an excelent din toate punctele de vedere !

      • Sarumana, am fost pe fuga de colo, colo, eu sper sa revin in peisaj cat de curand insa ma lasa inspiratia balta anul asta 😛

Lasă un răspuns

