Carte (4) Gândeşte ca un campion Autori: DONALD J. TRUMP, MEREDITH MCIVER

675

Cine nu a auzit de  Donald J. Trump, cine nu ar dori să fie un invingator  la fel ca si el,  să stea in preajma lui, să-l asculte si să  invete de la el.

Gândeşte ca un campion este o colecţie de eseuri prin care magnatul american enunţă şi ilustrează principiile ce stau la baza succesului său în viaţa profesională şi personală. Donald Trump oferă cititorilor perspectiva sa originală asupra „educaţiei informale“ necesare succesului în afaceri şi în viaţă. Fiecare eseu captivant, informaţional şi educaţional, prezentând cea mai limpede viziune existentă în mintea şi în inima unei personalităţi extraordinare.

Am citit multe carti de educatie financiara, insa se vede treaba ca n-am stofa de om de afaceri, m-am nascut sa fiu un executant si m-am impacat deja cu gandul.  Cu toate astea iubesc genul acesta de carti, pentru ca imi arata lumea altfel, un pic mai roz  daca vreti.  Poate ca sunt eu o visatoare, dar va recomand acesta lectura, mai ales celor ce sperati sa aveti la un moment dat propria voastra afacere.

Iata cateva idei  care ne asigura succesul :

1.  Fii sincer cu tine !

2.  Fa asocieri in gandire !  (pentru asta trebuie sa citesti si sa te informezi continuu)

3.  Fii recunoscator celor ce te-au ajutat !

4.  Daca nu lucrezi, succesul nu se va intampla doar gandindu-te la el.  Trebuie sa i te dedici in fiecare zi.  Fixeaza-ti un scop si munceste ca sa-l atingi !

5. Gandeste pozitiv, imagineaza-ti ce doresti sa obtii !

6. Invata din greseli !

7. Lucrurile nu merg intotdeauna in bine, apar probleme cu care trebuie sa lupti.

8. Castigatorii vad problemele ca pe o alta metoda de a-si confirma valoarea.

9. Actioneaza rapid !

10. Fa ce-ti place !

11. Gandeste pozitiv, pragmatic !

12. Pasinea ofera vitalitatea necesara pentru a realiza lucruri mari.

Mi-as dori sa am in preajma numai oameni care sa gandeasca precum Trump, din pacate,  am exact contrariul.   Poate si acesta este un motiv pentru care iubesc cartile de genul asta, pentru ca imi suplinesc anturajul dupa care tanjesc.

2 comentarii

Lasă un răspuns

