Timp pentru frumos

Ar fi ideal daca zilnic am aloca un timp pentru frumos, sub toate formele sale:  muzica, dans, pictura, fotografie, sculptura, teatru, film… in fine, tot ceea ce cuprindem intr-un singur cuvant numit arta.  Sufletul nostru ne-ar zambi recunoscator, am fi mai buni, mai linistiti, mai ingaduitori unii cu altii si ne-am iubi mai mult.

Nu de putine ori am invidiat viata de artist si am regretat ca Dumnezeu nu m-a inzestrat si pe mine cu un talent deosebit, astfel incat sa ma pierd zilnic in agonia creatiei, sa respir aer de scena,  miros de vopsele ori de lemn transformat sub dalta, sa-mi picure in urechi cuvinte alese cu grija si dragoste, sa vad mai multa culoare pretutindeni si toate astea sa le pot imparti cu semenii mei, fie printr-un tablou, fie printr-o melodie ori o carte, fie printr-un rol bine jucat pe o scena.

Clipele mele de frumos de astazi mi-au fost daruite de artistii: Dumitru si Cristian Macovei, precum si de Elena Lupascu, prin ochii carora am vazut o parte din Rosh-Pina (Israel) -orasul infratit cu Moinestiul si nu numai.

Iata cateva imagini:

Picture 508

Picture 507

Picture 506

Picture 503

Picture 502

Un artist se daruieste prin ceea ce face oamenilor si cred ca nimic nu-i aduce o satisfactie mai mare decat sa stie ca opera sa este apreciata de public. Asadar, luati-va portia de frumos zilele astea si de la Galeriile de Arta Moinesti !

Un comentariu

  1. ieii ce dragut, mi-ai facut pofta de arta, ma bucur ca mai sunt oameni pe lumea asta care au menirea de a ne hrani pe noi cu un pic de arta 🙂

Lasă un răspuns

