Iarnă cu acte în regulă la Moineşti

Am aşteptat-o de Crăciun, am sperat să vină în noaptea dintre ani, apoi am început a cârcoti nemulţumiţi că nu mai vine anul astă. Ne-am bucurat că am avut facturi mai mici la gaze, că nu am alunecat pe stradă în graba noastră cotidiană, însă ne-am întristat la gândul că recolta din 2014 va fi insuficientă. Am zărit-o acum două zile când a intrat în forţă şi a adus cu ea atâta zăpadă încât a imbrăcat oraşul într-un pulover alb. A venit şi cu efectele speciale: maşina de gheaţă, ventilatorul care mişcă aerul cu peste 80 km/oră, praf de stele pentru decorarea geamurilor. Aţi recunoscut-o deja pe cea de-a patra fiică a anului, iarna.

Câteva imagini din oraş, proaspete:

Picture 509

Picture 513

Picture 515

Picture 517

Picture 520

Picture 528

Picture 530

Picture 541

Picture 538

Picture 542

25   ianuarie 2014

Lasă un răspuns

