Carte (7) Te iubesc, Filip ! Autoare: Antonia Bogdana Bălan

Picture

Pe Antonia o cunosc de la Superblog 2013, i-am citit câteva articole şi m-am îndrăgostit de felul în care scrie.  Prin fiecare por al fiinţei sale răzbate iubire, iubire pură, dusă până la sacrificiul suprem.

Am comandat cartea de la editura eLiteratura, dar încă mai sper să obţin un autograf de la autoare. Recunosc că n-am mai citit de multă vreme un roman de dragoste şi că acesta s-a absorbit foarte uşor în sufletul meu, aşa cum cred că s-ar absorbi în sufletele tuturor celor care au iubit sau iubesc cu adevărat.

Este o carte după care s-ar putea turna unul dintre cele mai frumoase filme de dragoste, este plină de sensibilitate, de adevăruri, de întrebări care te cutremură şi te fac să te gândeşti cum te raportezi chiar tu, cititorule, la iubire.  Este o carte la care plângi cu toată fiinţa ta, căci personajele nu trec oricum prin viaţă, ci la cote înalte de trăire a sentimentelor, citind romanul te regăseşti în iubire, în suferinţă sau în indiferenţă.

Este o carte pe care o recomand, mai ales în acestă perioadă. Suntem în luna iubirii şi avem nevoie de iubire sinceră şi frumoasă, pentru a trăi în armonie cu noi înşine şi pentru a nu ne minţi.

O găsiţi pe Antonia şi pe blogul său: http://lamargineacăsniciei.wordpress.com/

2 comentarii

  1. Cuvintele sunt de prisos, iar lacrimile stau, atunci când citesc asemenea impresii, cuminți, așteptând să curgă. Nu am contorizat niciodată numărul persoanelor care ajung să mă cunoască din simplele și umilele mele scrieri. Însă de câte ori găsesc câte una, întreaga mea ființă tresaltă. Fiindcă așa este. Dincolo de orice altă caracteristică a mea, iubirea a fost cea care m-a modelat. Și dacă mai sunt ființe care vibrează la unison cu mine acesta nu este decât un simplu, frumos și tacit răspuns al sufletelor noastre. Un suflet modelat de iubire nu poate fi decât unul minunat. Îți mulțumesc, te îmbrățișez și cu certitudine ne vom vedea la un moment dat pentru a „recupera” dedicația. Până atunci, te-am inclus in concursul „Happy Filip`s Month!” Cu mult drag, Antonia.

    • Eu îţi mulţumesc Antonia, că exişti, că ai scris acestă carte minunată, pentru care te felicit !
      Aştept cu nerăbdare să citesc următoarele apariţii. Te îmbrăţişez cu dragoste !
      Mulţumesc pentru înscrierea în concurs !

Lasă un răspuns

