Prin pădurea Runcului

Ei bine, m-am îndrăgostit de pădurea de la Runc şi cum am ocazia merg acolo să-mi încarc bateriile. Mă joc de-a „Big Boletus” încercând să găsesc bureţi comestibili, admir copacii drepţi şi înalţi până la cer, respir cu fiecare celulă a corpului şi mă opresc asemeni unui copil curios ori de câte ori văd o broscuţă ori un gândăcel.

Picture 140

O scorbură cu bureţi

Picture 141

Bureţii de fag (păstrăvii)

Picture 173

Iată-l pe Oachi 🙂

Picture 181

Căsuţa pădurarului

Picture 167

Muşchii verzi ai pădurii

Picture 143

Un covor de bureţi

şi…o fostă tabără de elevi ÎNCHISĂ 😦

Picture 156

Picture 163

Piscina, care odată era locul preferat de distracţie pentru

copii care veneau în tabără

Să sper că acest loc va mai răsuna vreodată de glasurile cristaline ale puştilor ?

Sâmbătă, 26 iulie pe-aici au trecut şi cele 33 de maşini care au participat la Raliul Moldovei 2014, aşa că le-am admirat şi mi-am făcut un mini-album foarte frumos cu instantanee din diverse unghiuri ale pădurii.

Picture 153

Picture 159

Picture 161

De la Runc, am ajuns la Racova şi cu ultimile puteri am admirat lanurile de floarea soarelui, splendide !

Picture 184

Lasă un răspuns

