Am doi ani !

wp

Bună tuturor,

Numele meu e „Cristina din Moineşti” şi astăzi s-au împlinit doi ani de când exist. După cum vedeţi am primit deja felicitări de la gazda mea, platforma unde locuiesc (multumesc WordPress ! ) şi stăpâna mea mi-a dăruit o haină nouă, adică o temă pe care a personalizat-o cum s-a priceput ea mai bine.

În aceşti doi ani, am avut peste 45000 de vizite, o grămadă de like-uri, comentarii şi uneori chiar am fost o bună sursă de inspiraţie pentru alte bloguri. Eu am făcut-o cunoscută pe Cristina, eu i-am adus atâtea premii la concursurile de blogging, eu sunt cel care apar ori de câte ori cineva caută pe Google ceva despre Moineşti.

Dacă nu eram eu, Cristina n-ar fi cunoscut atâţia oameni minunaţi şi nu ar mai fost „o voce” în zona ei, nu vreau să mă laud prea mult, dar eu şi numai eu…

. . .  aşa se lăuda blogul meu azi, până i-am dat atenţia cuvenită, i-am urat un călduros  „La mulţi ani ! ” şi i-am dăruit acest minunat tort, cum altfel, decât virtual.

tort2ani

8 thoughts on “Am doi ani !”

  1. La cati ani vrei tu si la multa inspiratie pe aici, in casuta asta a ta calda si cu informatii utile impartasite cu generozitate si zambet asa cum esti si tu! Succes in SuperBlog si in toate cate iti propui draga Cristina din Moinesti !🙂

Lasă un răspuns

