Publicat în Diverse

Ce-am primit de Moş Neculai ?

Ce credeţi voi, că dacă am peste 40 de ani, nu a venit Moş Neculai şi la mine ?…ba da ! E adevărat că m-am pregătit temeinic pentru asta, mi-am lustruit bocancii cei negrii cu buretele de silicon şi am aşteptat să se întunece. Cu nasul lipit de geam, ca un copil curios, am urmărit fiecare persoană care intra în bloc. Nimic suspect, doar vecinii grăbiţi se îndreptau spre apartamentele lor, cu sacoşele încărcate de dulciuri şi fructe pentru copii ce-l aşteptau cuminţi pe Moşul. M-am gândit cum, cu mult timp în urmă, Sfântul Neculai a ajutat cu bani şi daruri fetele sărace fără ca nimeni să-l vadă, pentru că totul a fost, este şi va fi magie! Am lăsat perdeaua să cadă şi înainte să merg la culcare, m-am oprit totuşi, zâmbind, să văd ce am în bocanci. Ei bine, n-o să vă vină să credeţi, Moş Neculai nu m-a uitat nici în acest an, a făcut ca magia să se întâmple din nou. Mi-a adus câteva dulciuri, nu prea multe, probabil s-a gândit că deja sunt suficient de mare pentru asta, vreo două portocale şi o brăţară pandora. La început m-am speriat, am crezut că-i un şarpe argintiu, cam de 18 cm. lungime şi 3 mm. grosime, apoi am analizat-o cu atenţie, mi-am pus-o la încheietura mâinii şi am văzut că se potrivea de minune cu rochia pe care mi-am propus s-o port de Craciun. Oare de unde a ştiut Moşul că n-am cu ce mă accesoriza ? sa fi fost tot magie ?

bratara pandora

Pentru sceptici, pentru toţi cei ce nu mai cred în minuni, vă spun eu: Moş Neculai şi Moş Crăciun există, iar dacă aţi fost buni şi darnici cu apropiaţii voştrii tot timpul anului, nici voi nu veţi fi uitaţi !

Sărbători fericite !

Lasă un răspuns

