Mimi

Azi vă fac cunoştinţă cu Mimi, nimeni alta decât o pisică moale, pufoasă şi jucăuşă, dar mai ales extraordinar de curioasă. Nu-i scapă nimic, ştie exact ce ai pe dulap, sub pat, pe frigider, sub calorifer, în dulap, în fine…peste tot !  Casa e a ei în totalitate, ar trebui să-i ceri voie să te aşezi undeva🙂

Locuieşte cu Fifi, despre care v-am vorbit aici, cu care se înţelege, dar n-aş putea spune că există vreo atracţie nemaipomenită între cele două.

Sărbătorile de iarnă le-am petrecut la Geo, şi cum nu era să mă duc cu mâna goală, am pus cadourile într-o pungă foarte frumoasă primită de la Blogal Iniţiative şi Tuborg. După ce gazdele s-au bucurat de ceea ce-au primit, au pus punga pe marginea patului. La un moment dat, am observat că se întâmplă ceva ciudat, punga începând a se mişca de una singură. După câteva secunde, privirile noastre s-au delectat văzând cum pisica a scos capul la lumină, după o explorare amănunţită. Am pus un filmuleţ, pentru a vă distra şi voi🙂

 

şi câteva poze cu vedeta🙂

Picture Tuborg 002

Picture Tuborg 003

Picture Tuborg 013

Picture Tuborg 028

2 thoughts on “Mimi”

Lasă un răspuns

