Cum să-ţi creşti profitul, dacă ai o afacere on-line

În ultimul timp, afacerile care se desfăşoară în mediul on-line s-au înmulţit exponenţial. Practic, dacă nu exişti în mediul virtual, rişti să rămâi doar cu câţiva clienţi, sau chiar să-i pierzi şi pe aceştia. Concurenţa, în orice domeniu ai activa, este foarte mare şi creşte de la zi la zi, de aceea te invit să acorzi o mare atenţie optimizării site-ului tău. E foarte important, ca atunci când un potenţial client caută pe Google produsele comercializate de tine, sau serviciile pe care le efectuezi, site-ul tău să apară cât mai în faţă. Oamenii se grăbesc, nu au timp şi nici chef să te caute pe pagina x, aşa că „bagă-te în faţă”.  Sună simplu, dar acest „bagă-te în faţă” este un proces extrem de complicat, pe care cu siguranţă nu ai cum să-l faci singur, dacă nu eşti specialist în SEO.

Sfatul meu: apelaţi la E-advertising.co, un colectiv de specialişti tineri, care activează pe piaţă din anul 2011, pentru a ajuta firmele mici şi mijlocii cu servicii de optimizare SEO.

Dar ce este SEO ?

„Serviciul de optimizare pentru motorul de căutare (SEO) este procesul de consolidare al site-ului prin maximizarea potenţialului de cuvinte cheie utilizate în motoarele de căutare. Motoarele de căutare plasează site-urile în funcţie de relevanţă şi popularitate în vârful rezultatelor căutării. Serviciul de optimizarea pentru motoare de căutare (SEO) ajută la poziţionarea site-ului dumneavoastră în primele topuri cu ajutorul optimizării factorilor interni şi externi pe baza cărora motoarele de căutare examineaza rezultatele.

Dintre toate mijloacele şi instrumentele de marketing online, SEO asigură cea mai bună rentabilitate a investiţiei.”

Sursa: e-advertising.co

Am câţiva prieteni care au magazine virtuale, dar după ce şi-au văzut site-ul pe internet, au crezut că oamenii vor da năvală şi nu vor mai face faţă vânzărilor. Mare le-a fost însă dezamăgirea când numărul de vizitatori scădea pe zi pe trece, ca să nu mai zic că nu înregistrau nicio comandă. Degeaba le-am spus că 95% din traficul pe motorul de căutare este direcţionat către primele 10 site-uri şi magazinul lor este pe pagina 24, s-au încăpăţânat să nu facă nimic şi ce credeţi ? afacerea s-a încheiat tot atât de rapid pe cât a fost începută. Alţii, care erau comercianţi mai slabi, dar au înţeles că dacă nu sunt în top 10, nu vând nimic, au aplelat la SEO şi au reuşit.

Fie că au afaceri în servicii (ex. casa-amanet.com, dioxid.ro, planul-de-afaceri.ro etc),  auto (ex. siteauto.ro, titanicshop.ro, stoauto.ro etc), sănătate (ex. sanatatedinplante.ro, qlife.ro, fanvet.ro etc), construcţii (ex. miradex.ro, europav.ro, case-din-lemn.eu etc),  retail, turism, îmbrăcăminte, învăţământ, internet etc, aceste firme au apelat la SEO şi funcţionează foarte bine.

Firma despre care v-am vorbit, se diferenţiază de celelalte firme de profil, prin: cele mai avansate instrumente şi metode ale marketingului on-line, abonamente de servicii cu rezultate imediate,  pachet complet de servicii dedicate marketingului online, un colectiv de specialişti tineri şi entuziaşti.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s