Prima experienţă la patinoar

Vă vine sau nu să credeţi, ziua de 11 ianuarie 2015 a fost una memorabilă pentru mine, pentru că mi-am pus patinele pentru prima oară în viaţă. Am vrut să-mi dovedesc că niciodată nu-i prea târziu să încerci ceva nou şi să experimentez bucuria pe care o afişează profesioniştii în patinaj, pe care-i admir atât de mult la televizor  (ador patinajul artistic).

Eu şi Lumi ne-am pus patinele, iar Geo ne-a ajutat cu echilibrul 🙂

7

Senzaţia e nemaipomenită, cu toate că e al naibii de obositor, mai ales când nu stai tocmai bine la capitolul condiţie fizică. În jurul nostru, toată lumea patina uşor, lin, fără efort, pe muzica ce-ţi răsuna în urechi şi te îndemna la dans.

Ca un copil ce învaţă primii paşi, m-am desprins de grup, încercând senzaţia pe cont propriu. După vreo 10 paşi, m-am trezit întinsă pe spate, cu ochii larg deschişi către cer. Încă vreo două zile după, m-am văitat de durere de…femur 🙂

Cine mă poate ajuta cu ceva sfaturi pentru începători, să le posteze aici. Multumesc, o să le pun în practică data viitoare, pentru că, cu siguranţă va fi o dată viitoare !

1

Un comentariu

Lasă un răspuns

