A apărut „INFORMATIV” pentru Moineşti şi Comăneşti

Azi am avut o surpriză plăcută la chişcul de ziare, am descoperit primul număr din săptămânalul „Informativ”, o publicaţie care doreşte să ne ţină la curent cu noutăţile de pe raza Moineşti-Comăneşti.

informativ

Este editat de S.C. Memorial Plus SRL, Redactor-Şef este domnul Cristian Bocancea, redactarea fiind executată de domnul Dan Mănăilă. Site-ul este în lucru (www.informativ.info). Preţul publicaţiei este 2 lei.

Din primul număr, puteţi afla cine sunt oamenii de la „Informativ” şi ce şi-au propus, manifestările care au avut loc cu ocazia zilei poetului nepereche, tariful RCA, taxele pe imobile şi maşini, anunţuri de interes public, întâmplări mai puţin plăcute care s-au petrecut în zonă, ştiri de actualitate preluate de la Mediafax.

Personal, cred că avem nevoie de informaţie, iar publicaţia acoperă un mare gol. Nu uitaţi însă să contribuiţi la supravieţuirea ziarului, cum altfel decât cumpărându-l ! .

Mult succes INFORMATIV  !

10 comentarii

  1. Eu sant incantata si plina de speranta prin faptul, ca mai exista persoane ca dl.Cristian Bocancea in aceasta zona unde dezamagirea este majora. Si eu am descoperit intamplator aceasta publicatie si am cumparat editia , atat nr.1 cat si 2 si chiar am publcat citeva anunturi pentru nr. viitor.Vroiam sa semnalez amabilitatea,modestia, ,profesionalismul si altruismul acestui domn Bocancea. Ii doresc dansului si echipei sale multa inspiratie si mult succes!

Lasă un răspuns

