Călin (povestea modernă)

Duminică am fost la teatru, m-am aşezat pe locul rezervat cu câteva zile înainte şi am ascultat ticăitul ceasului ce măsura clipele ce mai rămăseseră până la auzul celor trei bătăi de gong, în timp ce analizam curioasă decorul încercând să-mi imaginez ce se va întâmpla.

afis-CALINPiesa „Călin (povestea modernă)” inspirată din „Wunschkonzert”, de Franz Xaver Kroetz, și din „Călin (file din poveste)”, de Mihai Eminescu e altceva, iese din clişee. E drama omului singur, ajuns la capătul puterilor în lupta cu viaţa, e oglinda multora dintre noi surprinşi în clipe de adâncă deznădejde. Regizorul Horia Suru a distribuit-o pe actriţa Eliza Noemi Judeu -preferata mea- în acest rol dificil. Am aşteptat cu încordare un singur cuvânt însă am primit un urlet de durere…atât.

Am trăit o oră de cuvinte nespuse pe scenă, însă o oră care mă obsedează şi acum şi care m-a făcut să-mi pun atâtea întrebări şi să trăiesc atât de intens.

Mamă şi fiu într-un spectacol deosebit, pe scena Teatrului Municipal „Bacovia”. Felicitări tuturor !

Nu sunt critic de teatru, nici vreo mare cunoscătoare în domeniu, sunt doar o spectatoare încântată de ceea ce am văzut.

Sursă foto: pagina de facebook a Teatrului Bacovia

10662132_1590282264523690_2375906625493866742_o  10945694_1590282257857024_5559045637618277046_n

4 comentarii

Lasă un răspuns

