Târgurile din Moineşti

N-am mai fost de multă vreme prin târgurile oraşului, din timpurile în care erau situate pe strada Plopilor. Acum „mall-ul”, cum îi spun localnicii s-a mutat în Lucăceşti, pe platformă, la fel ca şi târgul de păsări, unde poţi găsi şi cereale.

Picture Tuborg 007Preţurile mi s-au părut bune: 2 lei kg. de mălai, 0,95 lei kg.de grăunţe, vitamine pentru păsări şi pui între 11-15 lei/kg.

Însă cel mai mult mi-au plăcut păsările: găini de carne, de ouă (25 lei/bucată), cocoşi (30 lei), pui de găină măricei (11,12 lei/bucată) şi răţuşte drăguţe galbene şi pufoase cu doar 8 lei/ bucata. Am regretat că stau la bloc, mi-ar fi plăcut tare mult să-mi cumpăr câteva.

11407161_10206504545870363_2849076132803944204_nPicture Tuborg 008Picture Tuborg 009Picture Tuborg 010

La doar câţiva metri de târgul de păsări se află „mall-ul”, unde cu doar câţiva lei poţi să-ţi achiziţionezi o garderobă numai bună de mers la pădure, ori chiar de purtat în oraş, pentru că sunt şi lucruri foarte bune, de o calitate net superioară celor de la magazinele din centru. Dacă ai răbdare să cauţi printre sutele de haine trântite pe jos şi dacă nu faci parte dintre cei care strâmbă din nas la vederea unui astfel de comerţ, poţi găsi ceea ce ai nevoie, după câteva ore bune de shopping🙂

De aici poţi cumpăra haine pentru familii nevoiaşe şi pentru copiii acestora, cu sume foarte mici. Spălate şi călcate, aceste lucruri le pot fi acestor oameni de un real folos.

Picture Tuborg 011 Picture Tuborg 012Picture Tuborg 013Picture Tuborg 014Picture Tuborg 015Picture Tuborg 016Nu ştiu dacă mai sunt şi alte târguri la noi în oraş, dacă cunoaşteţi mai mult, vă rog să mă informaţi şi pe mine.

3 thoughts on “Târgurile din Moineşti”

Lasă un răspuns

