Ziua de miere

Dacă tot suntem în secolul vitezei şi timpul s-a comprimat atât de mult încât luna ţi se pare săptămână şi săptămâna zi, prietenele noastre dragi, Ani şi Găbiţa, s-au gândit să ne ofere ca dar de nuntă, o zi de răsfăţ la Centru Spa de la „Casa Creangă” din Tg.Ocna.

Vă mulţumim încă odată pentru darurile minunate (florile şi ziua de Spa)  şi,  aşa cum am promis, iată cum ne-am petrecut ziua de miere 🙂

Până la „Casa Creangă” am făcut cam o oră, partea cea mai grea a fost urcatul pe jos, vreo 400 m., până la satul de vacanţă. A meritat, căci odată cu intrarea pe poarta satului ne-a întâmpinat un peisaj de basm, aşa cum puteţi vedea şi voi în imaginile de mai jos.

Picture Tuborg 005

Picture Tuborg 006 Personalul este foarte draguţ, aşa cum aţi sesizat şi voi la telefon, fiecare angajat face tot ce poate pentru ca turiştii să plece mulţumiţi. Iniţial, am primit o brăţară magnetică programată să deschidă doar uşile de la sălile în care aveam acces, o pereche de papuci de unică folosinţă şi un prosop, apoi, o domnişoară ne-a prezentat locul şi modul de folosire al brăţărilor.

Picture Tuborg 037 Prima oprire am făcut-o la saună, pentru că nu ne-am mulţumit cu cea făcută în autobuz 🙂 . Dacă saună cu infraroşu şi finlandeză am mai făcut, noutatea a fost hamam-ul, adică baia turcească, o cameră cu multă umezeală, care a devenit preferata mea, am făcut o fotografie acolo, dar nu se vede nimic, aşa că vă pun o poză de unde se poate vedea intrarea în cele trei saune.

Picture Tuborg 009Geo a avut curaj să-şi toarne pe el apă rece din găleată, după fiecare saună şi culmea…n-a răcit 🙂

Ne-am distrat apoi în piscină, unde am regretat încă odată că nu ştim să înnotăm, problemă ce s-a rezolvat în apa sărată, care te ridică la suprafaţă ca pe o pană, indiferent de câte kilograme ai. (eu m-am amuzat teribil aici).

Picture Tuborg 020De la ora 13, am fost programaţi la masaj şi presoterapie, partea cea mai grozavă a răsfăţului. La presoterapie, ne-au îmbrăcat în costume de „cosmonauţi” şi am simţit timp de câteva zeci de minute o presiune uşoară peste tot corpul. presoterapia A urmat apoi, cireaşa de pe tort, adică masajul, făcut de o profesionistă, care n-a omis niciun centimetru nemasat. Dacă aş fi putut, aş fi luat-o pe doamna acasă, să mă pot bucura de mâinile ei în fiecare zi.

Şi după aşa un răsfăţ, unde te poţi simţi mai bine decât într-o cameră de relaxare, unde miroase a ulei parfumat, se aude în surdină muzică de relaxare şi şezlongul parcă-i făcut pentru tine ?

Picture Tuborg 010Cu toate că puteam comanda orice în centrul Spa, am preferat să mergem la piscina exterioară, cu lume multă şi veselă, pusă pe bronzat.

Picture Tuborg 035preţurile sunt ok (majoritatea produselor costă 5 lei), însă pizza nu ne-a plăcut (ei na, trebuia să fie şi un minus) .

Picture Tuborg 025(iatămă-s în piscină, ţinându-mă cu putere de bară)

Picture Tuborg 050(iată-l şi pe Geo, încercând să apere golul sufletesc ce ne cuprinsese la plecarea din satul de vacanţă).

A fost o zi de miere superbă datorită vouă (Ani şi Gabi) şi celor de la complex.

VĂ MULŢUMIM şi vă îmbrăţişăm cu dragoste !

flori

Cris&Geo

Un comentariu

Lasă un răspuns

