Cum mi-am petrecut prima ediţie de Theaterstock (4)

Încet, încet, încep să se stingă ecourile primei ediţii de Theaterstock. A fost un succes, aşa cum au afirmat toţi artiştii prezenţi şi deja au început pregătirile pentru cea de-a doua ediţie. Iată o emisiune realizata de TVR Iaşi, unde puteţi auzi câteva păreri

Mă bucur din suflet că am făcut parte din miile de oameni ce au participat la prima ediţie, din care voi continua să vă împărtăşesc câteva impresii.

Vineri, 7 august nu puteam să lipsesc de la Ovidiu Lipan Ţăndărică & Fanfara 10 prăjini, care ne-au oferit un spectacol de neuitat în stilul lor caracteristic.

128-Tandarica

131-TandaricaNe-au plimbat prin Balcani şi ne-au întors în ţară, apoi ne-au dus în Israel şi iar ne-au adus acasă, ca să ne bucure cu a lor „Margareta”. Ne-au trecut prin toate stările, jucându-se cu suflete noastre însetate de muzică bună. Nici nu ştiu cu ce să exemplific, cert e că, cardul aparatului meu foto a devenit în scurt timp neîcăpător, pentru că aş fi vrut să păstrez tot, ca să am cu ce mă „hrăni” încă un an de-acum înainte, până la următoarea ediţie.

Duminică, 9 august 2015

O zi în care soarele a aruncat după noi cu suliţe de foc chiar de la prima oră, noroc că ne-am ascuns în Café du Théâtre, unde era răcoare şi era bine, unde am savurat un nes frape rece şi în acelaşi timp ne-am lăsat purtaţi de imaginaţie audiind producţia Teatrului Naţional Radiofonic, „Argentina”, de Ilinca Stihi. Tânăra regizoare a fost prezentă în cafenea, stând la dispoziţia ascultătorilor pentru a răspunde întrebărilor acestora.

136-Regizora Argentinei

De la ora 13, am fost la piesa „Sunt băiat cuminte”, de Laurenţiu Budău, o producţie a Teatrului de Clopotniţă Bacău, cu actorii: Bogdan Matei, Nina Ionescu, Mihaela Murafa, Dumitru Rusu, Adina Iftime, Ciprian Cârstiuc.

Subsolul Catedralei Romano-Catolice a devenit neîncăpător pentru mulţimea doritoare să vadă piesa. Mi-a plăcut cum a jucat Dumitru Rusu în rolul băieţelului rămas să crească cu un tată vitreg şi cu o mamă şi o bunică complet dezinteresate de soarta lui.E o piesă actuală în care s-au regăsit cu siguranţă multe familii.

142-Sunt cuminteLa ora 17,  în parcul „Cancicov” au înveselit atmosfera artiştii de la  Long Vehicle Circus (Cehia).

Picture Tuborg 314

157-Long Vehicle

Teatrul de vară a găzduit comedia „Tarelkin”, după “Procesul” şi „Moartea lui Tarelkin”, de Alexandr Suhovo-Kobîlin în regia lui Gelu Colceag. Producţia Teatrului Metropolis  a distribuit actorii:  Marius Gîlea, Doru Ana, Dan Aştilean, Radu Gabriel, Alexandru Pavel, Gabi Costin, Ana Covalciuc / Simona Grumezea, Alexandra Badea / Andreea Enache, Vlad Logigan, Mihai Munteniţă, Lucian Iftimie / Alexandru Vlad, Alexandru Sinca, Viorel Păunescu, Sergiu Fleşner, Radu Solcanu, Sergiu Costache, Bogdan Şerban, Gheorghe Iordache, Alex Grădinaru, Chrys Gherasim, Cristea Teicu.

Pentru mine a fost o seară specială şi plină de emoţie, căci l-am aflat aici pe actorul Sergiu Fleşner Iulian, după 21 de ani, de pe vremea când eu eram studentă în Iaşi şi el era la vârsta când abia învăţa să scrie şi să citească.  M-am bucurat din inimă să-l ştiu în această lume deosebită şi i-am sorbit fiecare replică atunci când era pe scenă.

158-Eu cu SergiuDacă vă spun că a fost cea mai bună comedie pe care am văzut-o la Theaterstock o să ziceţi că sunt subiectivă, dar chiar aşa a fost. Actorul Radu Gabriel a fost grozav, ca de obicei. 163-Tarelkin

Seara s-a încheiat târziu de tot, după programul celor de la  Amanitas Fire Theater (Cehia), artişti pentru care joaca cu focul e cava atât de natural.

169-Amanitas

174-Amanitas

va urma . . .

Lasă un răspuns

