Goran Bregovic la Zilele Bacăului 2015

Picture Tuborg 073Vremea nu prea i-a ajutat pe băcăuani să-şi petreacă „zilele Bacăului”, cu toate astea  la spectacolul oferit de Goran Bregovic a stat ploaia şi parcă s-a încălzit atmosfera cu câteva grade.

E de apreciat că artistul a venit să ne bucure cu muzica sa, cu toate că era în turneu în Olanda. Oamenii s-au simţit bine, au dansat şi au cântat până aproape de miezul nopţii. Unora le adormiseră copii în braţe, dar nu au plecat până la terminarea spectacolului. Goran e un profesionist, pasionat de tot ceea ce face şi asta se vede. În melodiile sale parcă l-am auzit pe Ţăndărică şi pe Clejani şi pe Florin Salam adunaţi la un loc. Mie mi-a plăcut, m-am bucurat de ceva ce mi s-a oferit gratis (un bilet la un concert de-a lui Goran este foarte scump) şi le mulţumesc organizatorilor pe această cale, precum şi prietenei noastre Cristina, care ne-a găzduit din nou.

Picture Tuborg 079

Am realizat un filmuleţ, cu aparatul meu modest şi l-am postat pentru a reda atmosfera de acum câteva ore.

Un comentariu

Lasă un răspuns

