Ce tricou ţi-ar plăcea, să primeşti de ziua mea ?

Dragi prieteni, nu v-am deranjat de prea multe ori, dar acum vă rog să mă ajutaţi să-mi găsesc câteva tricouri.  Nu mă pot decide, au peste 200 de modele şi în plus poţi să-ţi creezi tu unul, ori cu o poză pe care s-o încarci de pe calculatorul tău, ori cu un text, ori cu un fond, ori o combinaţie din aceste trei. Poţi să optezi pentru un model pentru faţa şi unul pentru spatele tricoului, dar asta dacă ai ceva talent artistic, ceea ce nu e cazul meu.

Vreau neapărat de la ei, pentru că tricourile lor sunt din bumbac 100%, de calitate superioară, iar modelul e imprimat prin tehnologie laser, rezistând chiar şi la 10 spălări. Nu-ţi trebuie nici detergent şi nici apă caldă să le speli, în plus sunt nişte tricouri ieftine şi haioase şi pot cere chiar personalizarea unui număr mare de tricouri cu model propriu (minim 10).

Probabil vă întrebaţi de ce mă dau de ceasul morţii pentru a-mi alege un tricou, la ce-mi trebuie ?  Ei bine, vreau să organizez o petrecere de ziua mea şi doresc să le fac cadou tuturor invitaţilor mei câte un tricou funny.

Iniţial, m-am gândit să le iau ceva, ca în imaginea de mai jos, dar nu 44anicred că e potrivit pentru toată lumea, în fond doar eu fac 44 de ani, nu şi invitaţii mei. Ei n-au nicio vină🙂 . Tricourile le vreau roşii,  pentru fete şi negre, pentru băieţi, cele albe nu mi-au plăcut niciodată pentru că se murdăresc mult prea repede.

B7BlteabOs_tricou_negru

Ce ziceţi dacă băieţilor le-aş lua acest tricou cu cravată, pentru că e ştiut faptul că niciunuia nu-i place să poarte o cravată adevărată care să-l strângă de gât cu nodul pe care oricum şi-l face cu atâta greutate ?  L-am găsit în magazinul de tricouri, la categoria „Party Time”.

Dar, ce să iau pentru fete ? vă rog să mă ajutaţi să mă decid. Dacă ar fi să veniţi la ziua mea, ce tricou aţi dori să primiţi, astfel încât să vă amintească de eveniment ?

Notă: „fetele” şi „băieţii” despre care vă vorbesc sunt oameni cu vârste cuprinse între 35-80 ani.

Dacă binevoiţi să ma ajutaţi, intraţi pe tricouri online, alegeţi ceea ce credeţi că s-ar potrivi nevoilor mele şi puneţi-mi link-ul în comentarii. Accept sugestii şi pentru fete şi pentru băieţi, pentru că nu am luat încă decizia finală🙂

Vă mulţumesc şi nu uitaţi că ziua mea se apropie, aşa că … grăbiţi-vă !

Articol scris pentru SuperBlog 2015

Sponsor:

tsirts

16 thoughts on “Ce tricou ţi-ar plăcea, să primeşti de ziua mea ?”

  1. Prietenii noștri cei mai buni, soț și soție, sunt născuți tot în octombrie. El pe 11, ea pe 8. Tie iți doresc sa ramai la fel de stralucitoare in tot ce faci, cu aceeasi slovă caldă și să ai succes cu tot ce-ți propui. La mulți ani, Cristina! Sunt la ziua ta, asa ca astept tricoul și tortul. Ups, asta era cadoul pt tine, dar daca ne-ai ispitit, gura mi-a luat-o pe dinainte. Stai că am urari și pt soț…să fie sănătos și fericit cu tine alături! Zi faină vouă!

    1. multumim mult Adriana ! bine-ai venit la ziua mea, tortul cred ca l-ai vazut pe FB, iar tricoul trebuia sa si-l aleaga fiecare invitat in parte, iar eu doar sa-l procur. Nu-i bai, pe 28 e ziua lui Geo si va asteptam din nou🙂
      Zi superba !

Lasă un răspuns

