Publicat în Superblog 2015

Iubesc cănile !

Sunt înnebunită după căni, am o colecţie frumoasă care creşte văzând cu ochii. Aproape nu mai am loc unde să le pun, dar ca orice colecţionar care se respectă, nu pot să plec într-o excursie, concediu, deplasare etc., fără să nu mă întorc cu cel puţin o cană pentru mine şi alte câteva pentru prieteni. Îmi place enorm să privesc bucuria din ochii celor dragi, atunci când le dăruiesc câte o cană. Fie ea de ceai, ori de cafea, cana cadou trebuie să se potrivească cu persoana la care ajunge, aşa că zăbovesc ore întregi în magazinele de souveniruri, până fac alegerile potrivite. Dacă, Doamne-fereşte mi se sparge vreo cană în timpul transportului sufăr enorm, dar asta doar iubitorii de căni adevăraţi pot înţelege. Am dăruit pasionaţilor de istorie căni cu imaginea unor domnitori, pasionaţilor de zodii, câte o cană cu  zodia fiecăruia, părinţii au primit căni inscripţionate cu textul „cel mai bun tată” ori „cea mai bună mamă”, soţul meu a primit o mulţime de căni cu inimoare, floricele, „I love you”, buze roşii ca focul, iar colegele de serviciu au primit căniţe cu cifre ori cu mesaje haioase de tipul „cană de criză” sau „din cana asta bea doar şefu’ „.

Iniţial, în acest articol mi-am propus să vă povestesc despre colecţia mea de căni, însă descoperirea magazinului de căni, m-a încântat atât de mult încât o să vă povestesc despre ce minunăţii am văzut pe site-ul lor. I-am descoperit pe facebook. O prietenă tot dădea share la tot felul de modele de căni şi aşa m-am trezit într-un univers plin de culoare, cu lucruri de calitate germană, din porţelan, cu design original, nemaîntâlnite de mine prin alte locuri. Pe site poţi sta cât vrei, nu închid la ora 20, poţi alege în voie dintre zeci de modele fără să deranjezi pe cineva şi fără teama că ai putea să te mişti ca un elefant printre rafturi, spărgând ceva. Aici găseşti şi ce să pui în căni, adică ceaiuri parfumate şi cafele aromate precum şi idei de cadouri foarte utile, mai ales acum că se aproprie sărbătorile de iarnă şi fiecare dintre noi dorim să facem cadouri care să aducă fericirea pe chipul destinatarilor. Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 10 lei în Bucureşti, respectiv 19 lei în provincie (TVA inclus). Taxa este fixă, indiferent de numarul de produse comandate şi de greutatea acestora. Pentru comenzi mai mari de 150 lei, livrarea este gratuită.

Site-ul e viu, e colorat, e frumos ca şi cănile de aici, e o plăcere să navighezi printre modelele originale sau cele handmade. Am aflat că poţi să-ţi faci şi căni personalizate cu o poză, un logo ori un text, dacă dai un email la  contact@magazinuldecani.ro sau suni la numărul de telefon 0744.61.56.65

cana-pufoasa-cu-inimioara-vxC6ICăni croşetate n-am mai văzut până aici, ideea mi se pare superbă şi m-a amuzat teribil. Adică, dacă tot vine iarna, de ce să nu ne bem ceaiul dintr-o cană pufoasă cu inimioară, ori dintr-o pufoasă mov, lăsând copiilor bucuria de-a savura dintr-o cană imprimată cu celebrii şi iubiţii minioni: Carl şi Phil. Parcă mă şi văd cu cănile astea la schi, savurând pe vârf de munte un ceai fierbinte din termos. Până atunci aş avea timp să le fac tuturor membrilor familiei şi câte o căciuliţă asortată cu ţinuta cănii 🙂

cana-pentru-it-isti-sgKDpPe „raftul” de căni cu pasiuni, am descoperit ceva ce îmi place mie enorm şi anume „cana IT-istului„, cu ceva formule, scrierea în cod binar şi alte chestiuni utile. Aş testa în ea toate tipurile de cafea de pe site: Mattina di Roma, Sogno di Kenya, Nostalgia di Ethiopia şi Segreto di India. Aş face senzaţie la birou cu aşa ceva, dar ce vorbesc eu senzaţie, i-aş da pe spate pur şi simplu pe toţi.

cana-poveste-cu-vacute-7ruz5 Am găsit în categoria „căni pentru copii şi părinţi” o cană deosebit de drăguţă, din care până şi eu aş bea cu plăcere lapte, se numeşte „poveste cu văcuţe”. Aş crea o naraţiune, în care fiecare văcuţă să poarte un nume şi să aibă un rol în povestea laptelui. Cana te îmbie efectiv la a născoci ceva şi te ajută să-l faci pe micuţ să-şi dorească să bea lapte din ea.

cana-expert-in-ceai-fHhswDacă nu m-ar afecta deja, n-aş vorbi despre ea, răceala din sezonul ăsta, despre ea e vorba. Cum poţi s-o tratezi fără ceai şi fără o cană potivită în care să bei ceaiul, astfel încât el să-şi facă efectul mai repede. Ceaiuri parfumate se găsesc pe site, fie verde, negru, cu cacao ori cu ghimbir, numai bune pentru creşterea imunităţii organismului. Ce v-am povestit eu aici, e doar o mică parte din ce puteţi vedea dacă intraţi şi voi pe magazinuldecăni.ro.

Despre cănile mele o să vă vorbesc altă dată, acum vreau să-mi măresc colecţia, v-aţi prins, nu ?! 🙂

Articol scris pentru SuperBlog 2015

Sponsor:

Super-blog-MagazinuldeCani-300x187

5 gânduri despre „Iubesc cănile !

Lasă un răspuns

