Ati mai vazut-o pe Thea Cristescu ?

Pe Thea am cunoscut-o in a doua jumatate a anului 2015. A intrat timid pe usa firmei la care lucrez, cu panzele ei minunate mirosind a vopsea proaspata.

„Cumparati, e doar 20 lei panza, ce mai faci cu 20 de lei in ziua de azi ? am nevoie de bani pentru panze si uleiuri”, aproape ne implora in timp ce-si expunea lucrarile pe coltul unui birou. N-am putut sa nu ma gandesc la conditia artistului si la acel ceva ce-l face sa lupte pentru a-si mentine vie pasiunea ce-i face ochii sa sclipeasca.

In tumultul vietii noastre monotone, Thea a fost o aparitie care ne-a inseninat ziua. S-a bucurat ca i-am cumparat cateva tablouri si ne-a dat autografe. I-am promis ca o scriu ceva despre ea si iata ca azi a venit acel moment, privind panza cu floarea soarelui care acum si-a gasit locul in dormitorul meu.

Multumesc Thea !

IMG_20151029_113522IMG_20151029_114807IMG_20151029_113542

IMG_20151029_114739

IMG_20151029_113616

6 thoughts on “Ati mai vazut-o pe Thea Cristescu ?”

Lasă un răspuns

