Thea a revenit

Vă amintiţi că nu demult, v-am povestit aici despre o tânără artistă pe nume Thea Cristescu care îşi vinde munca la un preţ derizoriu, doar pentru a-şi scoate banii pe pânze şi uleiuri. Astăzi a revenit la firma unde lucrez cu picturile sale minunate, la un preţ de 25 ron/bucata.  Am cumpărat mai

IMG_20160111_174600multe pânze, pentru că sunt cadouri excelente pentru prietenele mele, a căror zile de naştere se apropie.

Se pot cumpăra şi pentru firme şi hoteluri, pentru că sunt foarte elegante.

Thea Cristescu e din Bacău, nu are site şi nici cont de facebook, n-are timp şi poate nici bani pentru aşa ceva. S-a bucurat când i-am spus că am scris despre ea şi că lucrările ei au fost apreciate de multă lume.

4 thoughts on “Thea a revenit”

  1. Greu fara site si fb, poate asa se vedeau mai bine toate tablourile, pentru ca in rest tu ai transmis mesaj foarte amplu: talent și modestie. Dar anul abia incepe, poate va fi norocos pentru ea.

Lasă un răspuns

