Ziua prietenei mele

24 ianuarie nu e numai o mare sarbatoare nationala, e si ziua uneia dintre cele mai bune prietene ale mele, o prietenie ce tine de peste 25 de ani.

Din clipa in care ne-am intalnit (la cazare, in fata caminului din Iasi), am fost impreuna tot timpul studentiei, am stat in aceiasi camera, am dormit uneori in acelasi pat, am mancat din aceiasi farfurie (impartind frateste ce primeam de-acasa), am citit aceleasi carti (pe care mai apoi le-am comentat, starnind adevarate furtuni de idei), am fost impreuna la spectacole de teatru, concerte, expozitii de pictura si la ce se mai gasea pe-atunci.

Ea mi-a fost stilist si s-a straduit sa faca din mine un om ordonat (ceea ce nu s-a intamplat nici pana acum) cu ea m-am sfatuit ori de cate ori mergeam la vreo intalnire si tot impreuna mergeam la invatat (mai mult ea) dar si la discoteci (mai mult eu).

Viata ne-a aruncat in orase diferite, eu m-am reintors in Moinesti, ea a ales Bucurestiul, insa prietenia noastra s-a mentinut prin zeci de scrisori si mai nou prin telefoane si rarele vizite pe care le fac in Capitala. Atunci, Ani isi face timp sa iesim prin oras si energia ce se transmite intre noi, tine pana la urmatoarea intalnire.

Mi-e dor sa stam mai mult impreuna, sa vorbim pana ce ea va adormi si sa ciocnim un pahar de vin.

Si pentru ca maine va mai inflori un ghiocel in gradina vietii ei, va primi in dar si urarile mele de bine, imbratisarile si gandurile bune.

La multi ani Tonton  !

Te imbratisez cu toata dragostea 🙂

  frezii

8 comentarii

  1. ce frumoasa dedicatie ! Ce frumos articol ! o să-i creasca inima foarte mult cand va vizita site-ul ! E un lucru mare sa ai un prieten , iar prietenia sa dureze decenii ! Din pacate pentru mine acest lucru este un fapt ratat ( daca nu tin cont de prietenia persoanei care-mi e sotie ) ! La multi ani si sa numarati cati mai multi ani de prietenie !

    • din fericire, am parte de cateva prietene foarte bune, a caror prietenie tine de decenii. Suntem departe fizic, dar foarte aproape sufleteste. La orice ora ar suna telefonul, sunt aici pentru ele si ele pentru mine.

  2. Faină dedicaţie şi trimit şi eu gând bun de sănătate şi viaţă lungă. Şi la noi e sărbătoare, tot zi de naştere, tot prietena cea mai bună dar care, întâmplător sau nu, e sora mea. Zi faină să aveţi.

Lasă un răspuns

