E ziua celui mai iubit dintre pământeni

Braţele lui m-au purtat în zilele în care încă nu mergeam, m-au ţinut când am făcut primii paşi şi mă sprijină chiar şi acum, când am devenit matură. Atâta timp cât mai avem părinţi şi ne simţi copiii cuiva, suntem fericiţi.

Tata este pentru mine cel mai iubit dintre pământeni. Mă bucur când îl văd sănătos şi mereu ocupat, la cei 81 de ani pe care îi împlineşte pe 26 ianuarie. Nu-i trebuie cadouri, nici ceva deosebit, vrea doar să-i vadă lângă el pe cei dragi, să bea cu ei un pahar de vin şi să depene amintiri. Dacă-i asculţi viaţa, poţi să te inspiri pentru a scrie o carte de succes. A trecut prin atâtea necazuri, că nu-ţi vine să crezi că mai trăieşte. Iubeşte muzica populară şi boxul (e fan Ionuţ Iftimoaie).  Mănâncă sănătos.  Nu pune gura pe salamuri, nu mănâncă preparate din carne tocată, decât dacă acesta este procesată în casă, nu s-a atins niciodată de sucurile din comerţ. În schimb, nu-i lipseşte un păhărel de rachiu, o bucată de brânză (a crescut un timp la stână) şi una de slănină şi nu se lasă manipulat de nimeni. Are acel detector de minciuni şi mincinoşi în sânge. În ultimul timp a devenit un pic depresiv, văzând cum prietenii şi colegii lui se sting unul câte unul, dar eu încerc să-l susţin. Iubeşte viaţa, sub toate formele ei. Anul trecut, v-am mai spus câte ceva despre tata, aici.

L-am serbat cu anticipaţie duminică, urmând ca marţi să repetăm urările şi să ne bucurăm din nou.🙂

Picture 143Am inversat cifrele şi i-am urat să se simtă şi să fie din nou, ca la 18 ani🙂

Picture 146

      La mulţi ani, dragă tată !

Să-mi trăieşti şi să-mi fii sănătos mulţi ani de-acum înainte !

Picture 142

 

19 thoughts on “E ziua celui mai iubit dintre pământeni”

  1. Buna seara Cristina !
    Ma bucur sincer ca TATAL domniei tale implineste pe 26 ianuarie frumoasa varsta de 81 de ani ! 🙂
    Ii doresc din toata inima multa sanatate , o batranete linistita si vesela precum arata in fotografiile sus postate ! 🙂
    Afland ca-i place muzica populara, consider nimerit cantecul intitulat
    ” La Multi Ani ”

    in interpretarea artistei IRINA LOGHIN ! 🙂
    TATAL meu care a decedat la venerabila varsta de 94 de ani,
    a mancat sanatos toata viata , a baut inainte de masa de pranz un pahar cu tuica din productia proprie, iar dupa masa,un pahar cu vin rosu facut de el si a DORMIT la pranz cel putin o ORA , zi de zi ! 🙂
    O seara linistita intregii familii ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

  2. Cati varsatori frumosi și speciali sarbatorim, Cristina! Pe 27 e ziua soacrei mele, iar cand am vazut in text faza cu manipularea mi-a adus instantaneu un hohot de ras: „Mai, nu mă manipulati voi pe mine!”, zice ea mai mereu. A fost medic internist și obsesia mâncatului sănătos credeam că e de profesie, nu de zodie. M-am lungit ca sa-ti spun de fapt ca sunt puțin, doar puțin invidioasa. Tare mi-as fi dorit sa vorbesc de tata la prezent. In schimb mă bucur sa pot trimite urari de sanatate și viața lungă tatălui tău. Sa te bucuri de el multi ani de acum incolo, cu sănătate! La multi ani, tatăl Cristinei!

Lasă un răspuns

