Printre picturi, lucrari de grafica si fotografie

Mă întorceam azi de la serviciu, încercând să-mi programez task-urile pentru după-amiază. Prin faţa Galeriilor de Artă „Geneza”, mi-am amintit că am văzut pe „Moineştiul Pozitiv” (grupul de pe facebook al fanilor Moineştiului, doritori să afle ce se întâmplă „de bine” în urbea noastră) un îndemn făcut de domnul Dan Boghiţoiu, de a vizita expoziţia de pictură, grafică şi fotografie a artiştilor noştrii locali. Vernisajul a avut loc joi, 11 februarie la ora  17 în cadrul Anualei Artiştilor Moineşteni, iar lucrările se pot admira până pe 10 aprilie 2016.

Intrarea e liberă şi merită să faci un popas de cel puţin 10 minute printre picturile, lucrările de grafică şi fotografiile a căror autori sunt: Elena Lupaşcu, Ioan şi Oana Maria Văsâi, Dumitru şi Cristian Macovei, Ioan Viorel Cojan şi Mircea Bujor.

De cum am intrat, am zâmbit, căci m-am simţit privită de nişte capre curioase, cu coada pe sus, aduse la lumină de pictorul Dumitru Macovei. Mi-am amintit brusc de reclama în care poetul Mircea Dinescu merge cu capra la cumpărături, o fi aceiaşi capră ?   🙂

8Peretele opus găzduieşte tablorile aceluiaşi artist, florile, fiind de această dată vedetele lucrărilor.

6Flori a expus în tablorile sale şi Oana Maria Văsâi, iată mai jos un crin

1

3Am fotografiat toate lucrările, dar nu vreau să le postez aici, vreau să vă îndemn să mergeţi să le vedeţi acolo, la locul lor şi în mărimea lor naturală. S-ar putea să simţiţi că v-aţi odihnit privirea, mintea şi sufletul şi să ieşiţi de la expoziţie cu o stare de mai bine.

 

 

12 comentarii

  1. ” Printre picturi, lucrari de grafica si fotografie ”
    m-am strecurat asa, intr-o doara
    zicandu-mi : – Doamne , ce-o sa fie
    de-i voi ura Cristinei bunaoara
    un weekend cu zambete si bucurie ! 🙂

    Cu stima,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

