Superblogul a prins radacini

31532-header3

Adie vânt de primăvară şi tarabele s-au umplut de mărţişoare viu colorate, cu aţele lor firave împletite cu grijă de meşterii artizani. Centrul oraşului miroase a parfum de zambile, narcise, ghiocei, frezii şi parcă toate suflarea feminină e mai zâmbitoare.

Pe reţelele de socializare au început să curgă urările de bine, cu ocazia schimbării de anotimp, se postează coşuri cu flori şi mărţişoare virtuale. Însă există ceva care le întrece pe toate… începe evenimentul mult-aşteptat de toţi bloggerii, începe Spring Superblog 2016 !

Lumea creativă e atât de nerăbdătoare, că înscrierile au început deja de-o săptămână, iar pe forum se dispută trofeul. 🙂

E clar:  Superblogul a prins rădăcini !  Şi asta, nu numai în bannerul de anul ăstă ci şi în sufletele participanţilor, care de 12 ediţii încoace ştiu că primăvara nu vine fără Superblog şi reciproc.

O rădăcină de Superblog e în inima mea, de aceia eu  mă prezint din nou la start, înscriindu-mă cu acest articol, chiar prin acest link.

Ştiu în ce mă bag: multe ore de muncă, documentare, creier stors în căutarea idelor creative, termene limită, punctaj care nu întotdeauna o să-mi convină, dar şi…Gala Superblog, reîntâlnirea cu superbloggerii, distracţia pe cinste organizată de Claudia şi Albert, iar cu ceva noroc şi inspiraţie, poate şi ceva premii.

Sponsorii aliniaţi la start pot fi văzuţi în imaginea alăturată.

a3c36-footer-1024x227

Multă baftă tuturor şi să ne revedem (vedem, pentru noii veniţi)  la Gală cu bine !

15 thoughts on “Superblogul a prins radacini”

      1. ..auoleu, iar asta cu trofeul? Mă tot intimidati. Eu imi doresc sa fac fata, desi după ce am vazut cativa sponsori, sunt cam in ceata. Sunt lucruri la care nu mă pricep deloc, dar cum va veti descurca voi, o voi face și eu, asa e gandul meu acum. La start. Cu gala..nu stiu, noi avem actiune cu costumele nationale fix in acea perioada, dar la toamna nu lipsesc.

  1. Buna dimineata Cristina !
    Ma bucur ca am aflat de participarea ta la competitia SuperBlog2016
    iar motivul este unul singur :
    – ITI voi PURTA NOROC si te vei regasi la finalul competitiei in TOP 10 !!! 🙂 🙂 🙂
    Ca atare, iti urez din toata inima mult succes si bafta ! 🙂
    ” FERICIREA nu-i in lume
    Ci e doar in DUMNEZEU ”
    vei regasi in clipul

    daca vei avea rabdare vreo 18 minute sa stai in fata PC-ului s-asculti o melodie frumoasa si sa citesti niste versuri BINECUVANTATE ! 🙂
    O PRIMAVARA cu doar bucurii si soare ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.
    PS ! 🙂
    In raspuns la commentul tau de pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/02/28/
    vei afla mai multe daca vei binevoi sa afli….

      1. Multumesc pentru INVITATIE dar nu pot participa ca voi avea multe deplasari de facut anul acesta printre care una de vreo 14 zile si-n MOLDOVA
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
        si nu voi lua cu mine laptopul ca sa pot participa permanent la competitie ! 😦
        Pentru maine de MARTISOR
        da-mi voie sa-ti ofer un videoclip de nota 10 ( zece) ! 🙂

        O seara placuta si-o zi de MARTISOR superba ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

Lasă un răspuns

