Home! Sweet Home!

Bine aţi venit la mine acasă, locul unde îmi încarc bateriile şi mă simt mai bine ca oriunde. Pot să plec în cele mai îndepărtate ţări, să stau în cele mai luxoase camere de hotel, să vizitez cele mai somptuoase palate, când mă întorc acasă sufletul meu surâde şi mă simt cu adevărat fericită.  Aici, fiecare colţişor are un pic din personalitatea mea şi fiecare obiect are o poveste doar de mine ştiută. E cuibuşorul meu de nebunii, locul experimentelor  culinare şi al poveştilor depănate cu prietenii. E spaţiul creat de mine, pentru mine şi cei dragi ai mei. Aici modific decorul când mă plictisesc, adaug elemente noi, scot piese vechi, redecorez în funcţie de starea mea de spirit.

5996285860628-bombay-kokusz-labtorlo-classic-szinminta-01Dar, poftiţi ! Abia aţi trecut pe preşul de la intrare. Cum ? Vă place ? Da, e foarte frumos şi e rezistent să ştiţi, e din fibră de cocos, pe suport de cauciuc şi nici nu e scump.

5996285450300-pvc-cottage-5236234-terra-szinminta-01Lăsaţi-vă hainele groase în cuierul din hol, o să vă simţiţi mai confortabil fără ele, casa mea e destul de călduroasă. Nu, nu e nevoie să vă descălţaţi. E doar un covor pvc, se întreţine foarte uşor.

Tic-tac, tic-tac, tic-tac, pendula măsoară timpul ce ne-a mai rămas. Parcă am fi într-o piesă de Cehov. Apăs pe butonul ce declanşează sistemul home cinema din sufragerie şi se aude în surdină Boleroul lui Ravel.

5996285597821-laminalt-padlo-woodstep-glamour-extra-10mm-15600-kaliforniai-dio-kisenterior-03Pe parchetul laminat Wood Step, din lemn de nuc californian, pe care l-am ales nu numai pentru strălucirea lui ci şi pentru perioada de garanţie de 30 de ani, am aşternut un covor din colecţia Tulipo Art, care se armonizează perfect cu întreaga încăpere. E fabricat din fir de polipropilenă de calitate excepţională, se curăţă şi se întreţine foarte uşor. E vesel ca mine şi e în 3D, pentru că a fost tuns manual, în plus se potriveşte stilului mediteraneean, pe care l-am imprimat locuinţei. 

5996285526210-szonyeg-tulipo-art-20786-110-3dminta-02-604x430Observ că vă place la mine şi asta mă bucură. Cum ? vă plac şi perdelele ? Vă mulţumesc, dar chiar nu e numai meritul meu. 5996285513562-fuggony-aspen-leveles-4-turkiz-feher-enterior-01Vreţi să ştiţi cine mă ajută ? Specialiştii de la Diego. Stau cu ei la o cafea şi-mi dau cele mai bune sfaturi şi sugestii.  Eu doar le spun ce vreau şi ei îmi îndeplinesc dorinţele, care se materializează  pe loc, căci au acolo personal specializat care îmi taie mochetele, traversele ori produsele din PVC la dimensiunea dorită, mi le surfilează la preţ promoţional, îmi tivesc gratis perdelele şi draperiile, ba chiar mă ajută şi cu transportul produselor până acasă.

Uneori folosesc şi aplicaţia „vrăjitorul de stil” de pe site-ul lor, pentru a-mi asorta cel mai bine obiectele  din casă.  Deasemenea, la ei am citit sfaturi şi informaţii utile despre fabricarea parchetului laminat, despre perdele, draperii, covoare, mochete ori pardoseli.

Cum, n-aţi auzit până acum de Diego ?

Hai să fim serioşi, cine n-a auzit de Diego şi nu şi-a făcut card de fidelitate la ei, nu ştie să facă shopping ! Cu cardul Diego puteţi beneficia lunar de promoţii speciale sau reduceri de până la 50%.  Au 28 de magazine în ţară, însă în zona Moldovei doar unul (Galaţi), aşa cum puteţi vedea pe hartă.

harta magazineHei, Diego, pe când un magazin şi la Bacău ?  🙂

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016, proba 3.

Sponsor:

diego_RO-300x101

17 thoughts on “Home! Sweet Home!”

  1. ..au avut puncte de desfacere și in Brasov. Stiu exact fecare locatie, stiu cum aata in interiorul magazinului, de la cel de inceput, pana inainte de a se muta, cand i-am cautat, caci nu fabulez cand zic ca vreau ocheta erau pa, pa..in apropiere de Brasov. Dar la noi e aproape, Galatiul e cam departe. Imi place nota vesela a articolului. De fapt, cred, daca as avea o putere as scrie si as citi doar astfel de texte, afli și ce vrei și te si binedispun. Asta am incercat sa fac și eu, mai putin la ie-glie.

    Pup, Cristina! Salut, Moineștiul! Diego, ascultă sfatul fetei!

    1. Si mie mi-ar place sa am mai mult timp si sa citesc mai multe articole, dar se pare ca nu vrea deloc sa stea in loc, alerga ca nebunul. Diego sa vina si la Bacau si atunci sa vezi ce reclama ii voi face🙂

  2. Buna Cristina !
    Multumesc pentru INVITATIE ! 🙂
    Lasand gluma la o parte,
    in luna mai eu voi veni
    in jud.Neamt la superba CETATE
    ctitorita de mesteri moldoveni ! 🙂
    Iar de acolo la MOINESTI
    e cale-atat de scurta
    incat n-ai timp sa povestesti
    nici despre Baba sluta !!! 🙂 🙂 🙂
    Succes in competitia SSB 2016 ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

