Poftiţi în ţara vacanţelor !

În sfârşt, am obţinut job-ul visurilor mele. Sunt ambasadoare în ţara vacanţelor.

N-aţi auzit de această ţară până acum ?  Normal, pentru că nu aţi călătorit suficient de mult, mai aveţi restanţe la capitolul ăsta, dar nu-i bai, vă ajut eu să recuperaţi.

Aici, toţi oamenii sunt relaxaţi, pentru că nu se munceşte, sunt doar zile libere şi concedii. Ocupaţia de bază a locuitorilor ţării vacanţelor este călătoria. Fie că-şi aleg circuite cu autocarul, sejururi, circuite cu avionul, oferte speciale, destinaţii exotice ori pur şi simplu o evadare de week-end, populaţia noastră are o singură întrebare în gând: unde mergem azi ? VacanteSpeciale.ro-Vacante-Exotice1 În timp ce unora le place să stea la soare pe malul mării, privind în larg, cei ce iubesc istoria vor să vadă cu ochii lor locurile unde odinioară s-au întâmplat fapte eroice, iar cei ce  iubesc geografia doresc să atingă cu mâna lor munţii, apele ori câmpiile despre care au citit în manuale. Locuitorii acestei ţări sunt foarte prietenoşi şi veseli, dorind să cunoască oameni de pe toate meridianele globului.  Ei adoră să guste din bucatele altor popoare, iubesc dansurile şi muzica semenilor lor de pretutindeni. Populaţia ţării unde sunt ambasadoare e destul de numeroasă, însă fiind într-o veşnică mişcare, nu poate fi prinsă în vreo statistică. La noi, ţinuta e una lejeră, nu ai nevoie de casă ori de hrană, pentru că ţi se pune la dispoziţie de către hotelurile unde vei locui şi nu te va mai interesa nici cât e ceasul, pentru că timpul nu va mai exista pentru tine.

Dacă te hotărăşti să-mi vizitezi ţara, ia-ti doar un aparat foto cu un card de memorie imens, o valiză cu chestiile tale personale şi eşti binevenit.

Pentru că mai e puţin până la 1 mai, vă invit să vă faceţi un program de week-end în Bulgaria. E doar la o aruncătură de băţ de noi şi preţurile sunt foarte accesibile. Mai întâi intraţi pe  www.vacantespeciale.ro şi rezervaţi-vă locul din timp, cei de la CND Turism vă vor oferi o listă întreagă de staţiuni, hoteluri, trasee, de-or să vă năucească de cap. Voi, ascultaţi-mă pe mine, că nu degeaba am ajuns ambasador în ţara vacanţelor şi alegeţi să mergeţi la  Balchik.

Balchik-ul e aproape de graniţa cu România, nu pierdeţi mult timp cu transportul şi vama nu e foarte aglomerată. Nu uitaţi să schimbaţi ceva lei cu leva, sigur veţi dori să vă cumpăraţi suveniruri sau mai ştiu eu ce. Dacă totuşi aţi omis acest lucru, vecinii noştrii primesc şi lei, sau vă faceţi conversia acolo. Nu cunoaşteţi limba lor sau una de circulaţie internaţională ? Nu-i bai, o să auziţi româneşte la orice colţ, mai ales la obiectivele turistice şi restaurante.Picture 032 Primele imagini pe care o să le vedeţi vă vor convinge că aţi ajuns într-un loc cu oameni calzi şi primitori. În câteva minute sunteţi la malul mării, unde puteţi să vă întindeţi la plajă sau să pescuiţi. Eu însă zic să mergeţi mai întâi să vizitaţi vila „Cuibul liniştit”, unde a trăit Regina Maria. Picture 068De pe veranda etajului al treilea se deschide o privelişte extraordinară spre mare. Minaretul nu are o valoare religioasă, ci mai degrabă, este o reverenţă faţă de tradiţiile culturale balcanice. Muzeul găzduieşte obiecte autentice ce au aparţinut Reginei, fotografii de arhivă şi tablouri pictate de Alteţa Sa.

După ce vă bucuraţi de cascada artificială, pregătiţi-vă pentru a admira grădina pe unde se plimba odinioară Regina. E o splendoare, nu te mai saturi de-atâta frumuseţe, sunt nişte aranjamente florale deosebite ce se schimbă în funcţie de anotimp. Şi dacă tot aţi ajuns aici, vizitaţi şi celebrii cactuşi  din grădina botanică.

Picture 071Picture 120Picture 091După ce mergi până rămâi desculţ, alegi o tavernă unde să-ţi potoleşti foamea.

Picture 123Nu mă întrebaţi ce-am mâncat, nu-mi mai amintesc, ştiu doar că mi-a plăcut şi că a fost destul de ieftin. Oricum, la cât de foame ni se făcuse nici n-a mai contat. Am ales Taverna „Ariciu” pentru că, aşa cum vedeţi şi voi, avea la intrare steagul românesc. Şi pentru că ei au ştiut să-mi gâdile orgoliul, i-am răsplătit şi noi devenindu-le clienţi.

Picture 124Şi după ce ne-am pus burţile la cale, o plimbare romantică la malul mării a fost binevenită.

Picture 040Ah, era să uit ceva foarte important pentru consumatorii de vinuri bune. Nu uitaţi să vizitaţi şi Crama Regală !

Dacă doamnele vor fi foarte încântate de grădină, domnii vor fi foarte fericiţi la vizitarea cramei. Ia priviţi ce efect a avut aceasta asupra soţului meu🙂 A închis ochii imaginându-şi că toate acele sticle îi vor aparţine, dar n-a fost decât un miraj al castelului, mulţumindu-se doar cu una.

Picture 044Ne-am cazat la hotelul „Regina Maria”, pentru că ne-a plăcut locaţia. Am constatat mai apoi că şi serviciile sunt foarte bune, iar personalul este foarte amabil, mereu la dispoziţia clienţilor. Am fost primiţi cu şampanie, de vorbitori de limbă română.

19099155Au aici şi un spa generos cu saună, baie de aburi, piscină şi sala de fitness. Totul este foarte curat şi miroase foarte bine. Ai şi internet gratuit, ceea ce pentru bloggeri e vital🙂

După o noapte în care asculţi marea şi harpa eoliană din vîrful minaretului de la castel, pe care vântul o face să zornăie ca un râset, te aşteaptă un mic dejun bogat, pe care poţi să-l iei pe terasa de unde poţi admira în voie, când marea, când castelul.

Dacă v-aţi lăsat purtaţi de mine în ţara vacanţelor, înseamnă că am reuşit să fiu o bună ambasadoare şi nu vă rămâne decât să cereţi de la CND Turism Vacanţe Speciale, oferta de Balcic şi o să descoperiţi preţuri de la 25 Euro pe zi.

Vacanţă plăcută !

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016

Sponsorlogo-CND-Turism-bun

11 thoughts on “Poftiţi în ţara vacanţelor !”

Lasă un răspuns

