Publicat în Spring Superblog 2016

Jurnal de artistă

Luni, 21 martie 2016

M-am trezit cu gândul că la ora 19.30 am concert la T.N.B, „Mozart, geniul” şi trebuie să dau tot ce am mai bun. Am intrat de curând în Orchestra Simfonică din Bucureşti şi n-aş vrea să dezamăgesc pe nimeni, aşa că îmi iau vioara şi repet. Vecinii s-au obişnuit deja cu „scârţîielile”, nu-mi mai fac observaţie când ne întâlnim pe scara blocului, ori în lift, ba unora chiar le place. Au citit despre mine în ziare şi acum sunt mândrii că le sunt vecină, îndurând cu stoicism toate orele mele de repetiţii.

Au ăştia din presă o tactică subtilă de-a te trage de limbă şi de-a scoate tot ce vor de la tine. Am apucat a le spune mai multe, că deh, m-a cam luat valul şi acum admiratorii mei ştiu că-mi plac la nebunie trandafirii. Nu e zi în care să nu primesc flori cadou.

Cele mai frumoase provin de la o florărie online, care se ocupă de livrare buchete de trandafiri în Bucureşti, altfel nu s-ar explica de ce apare mai mereu acelaşi curier cu florile. Trandafirii sunt superbi, întotdeauna proaspeţi, frumos ambalaţi, cu petale de catifea ce-ţi gâdilă plăcut simţul olfactiv. Un singur lucru nu ştiu şi tare mi-aş dori să-l aflu. Cine-mi comandă flori zilnic ? De ce nu se arată ? Cine e el ? Cum îl cheamă ?  Cu siguranţă e un timid, dar un timid ce-mi face inima să tresară ori de câte ori aud soneria.

livrare-flori-bucurestiAuziţi ?  Sună ! Trag cu ochiul pe vizor, e curierul simpatic de la care n-am reuşit să aflu nimic , oricât l-aş fi tras de limbă. Îmi spune că el se ocupă doar de livrări buchete de flori, nu de trimitere de flori. buchet-select-de-trandafiri-rosii-qxtn5f09ihIată ce buchet select am primit, nu m-am putut abţine să nu-i fac o poză. Iar o să moară Adina, colega mea, de invidie şi mama se va mândri cu fata ei frumoasă şi deşteaptă. Doamne, ce parfum ! Dacă aţi putea să-i mirosiţi, v-aţi da seama despre ce vorbesc. lia-12

Spectacolul a fost un succes, aplauzele nu mai conteneau, am fost chemată la rampă de trei ori. În culise m-au aşteptat reporterii de la două televiziuni şi curierul, cu cel mai frumos buchet de trandafiri pe care l-am primit vreodată. Inima a început a-mi bate atât de tare încât trebuia s-o ţin cu mâna ca să nu-mi iasă din piept. buchet-de-trandafiri-rosii-bvszk0ng1wDeci el fusese în sală, simţeam asta, a fost la concert şi a făcut comanda la firma de flori online, chiar de pe telefon, în timpul concertului.  Am stâns buchetul la piept şi m-am îndreptat spre cabină, dorind să scap de toată lumea pentru câteva minute. Adina a sărit pe mine. Cine-i ? Nu-mi faci şi mie cunoştinţă cu el ?  Asta-mi mai lipsea acum, întrebările Adinei la care oricum n-aveam niciun răspuns. Dacă i-aş fi spus adevărul ar fi râs în hohote, aşa că am preferat să ies pentru conferinţa de presă, sperând să n-o mai găsesc când mă voi reîntoarce.

În cabină se adunaseră o mulţime de flori, unele erau pentru mine, altele pentru Adina, însă niciun buchet nu-l depăşea prin frumuseţe şi gingăşie pe cel primit de la „domnul Trandafir”, pentru că aşa am hotărât să-l numesc pe admiratorul meu secret şi select.

Marţi,  22 martie 2016

Am repetiţie la piesa lui Paul Dukas, „Ucenicul Vrăjitor”, unde mă puteţi vedea pe 09 aprilie de la ora 19.30, la Sala Palatului. Vă invit la o porţie de divertisment teatral şi muzical, în stil clasic. Actorul şi regizorul Radu Gheorghe ne binedispune întotdeauna prin prezenţa sa, aşa că abia aştept să ajung la repetiţie.

Mă tot gândesc la florile astea superbe, mai exact la cine o fi cel care a făcut atâtea comenzi de flori la o florărie din Bucureşti doar pentru mine. Zâmbesc în gând. Oare îmi trimite şi azi ? Cine ştie ? Oare o fi vreun coleg din orchestră ? Să fie George de la tobe ? Sau Alin, cel cu violoncelul ? Nu, ei n-ar fi putut da comenzi în timpul concertului.

E trecut de ora 16 si n-a venit nicio livrare de flori. Mă simt un pic tristă, de parcă omul ar fi dator să facă asta zilnic. Ajunsă acasă, m-am trântit în pat ca un copil supărat căruia nu i s-a mai dat jucăria. Din când în când mă ridicam să privesc pe fereastră dacă nu cumva apare maşina de la „Livrare Flori Bucureşti”. Devenisem dependentă de buchetul de flori, atât de dependendă încât pentru o clipă m-am gândit să mi le comand chiar eu.

Se aud ciocănituri discrete în uşă. E un curier nou, dar tot de la aceiaşi firmă, i-am recunoscut uniforma. Mi-a întins hărtia pe care trebuia să semnez de primire. Îmi venea să-l iau în braţe şi să-l sărut. Omul ăsta habar n-avea cât de mult mă bucurase venirea sa.  Se uita la mine zâmbind cu subînţeles. Ce fericit trebuie să fie el ! A văzut la viaţa lui mii de femei fericite şi a surprins tot atâtea mii de zâmbete.  buchet-de-lux-te-iubesc-TFGXP

De data asta am primit şi un ursuleţ.  În mijlocul buchetului de trandafiri roşii ca focul tronează unul alb, simbol al iubirii perfecte şi al sufletului pereche. Ursuleţul mi-a adus şi o felicitare, cu câteva cuvinte.

femeia-este-vioara-pe-careAcum ştiam cine e, misterul fusese dezlegat. Liusea era fostul meu coleg de bancă din liceu, iar numele ăsta era pseudonimul lui artistic, cel cu care-şi semna pânzele. Locuieşte peste drum, la etajul trei. Am ieşit pe balcon şi ne-am făcut cu mâna. L-am invitat la mine să mă acordeze, în timp ce trandafirii roşeau şi mai tare, stropindu-ne cu parfum.

Vioara-21Articol scris pentru Spring Superblog 2016

Sponsor:

LivrareFloriBucuresti-300x133

5 gânduri despre „Jurnal de artistă

Lasă un răspuns

