Seminar de Contabilitate la Golden Tulip Times

Şeful se tot învârtea prin birou de parcă era un animal încolţit. Ştiam că urma să ne dea vreo lucrare mai complicată şi mişcarea asta îl ajuta în luarea deciziilor. Noi stăteam nemişcaţi, nici nu mai suflam. Ne făceam de lucru, băgând cât mai adânc nasul în hârtii, dar cu coada ochiului eram atenţi unde avea să se oprească „ruleta rusească”.
-Cristina, te ocupi de „Seminarul de Contabilitate” ! Firma noastră a primit de la C.E.C.C.A.R. această mare onoare, pentru că, aşa cum ştiţi, în anul 2015 am ieşit pe locul I în topul „Celor mai bune firme de Contabilitate”. Evenimentul trebuie să reflecte locul obţinut. Vom invita peste 80 de specialişti din întreaga ţară şi vreau ca totul să fie impecabil. Ai la dispoziţie două săptămâni şi un buget destul de generos. Te aştept la mine în birou pentru detalii.

A ieşit în viteză,  trecându-şi mâna prin păr, ceea ce însemna că a luat o decizie bună. Colegii au răsuflat uşuraţi. M-au felicitat şi mi-au urat succes. Ştiau că am mai organizat evenimente de afaceri care s-au ridicat la înălţimea aşteptărilor, aşa că  am primit şi aprobarea lor tacită.

Din acel moment, liniştea mea a zburat pe geamul larg deschis, iar nopţile mi s-au transformat în simulări de seminarii. Lista invitaţilor nu făcea decât să-mi crească tensiunea şi mai mult. Specialişti de la Ministerul Economiei şi Finaţelor, de la toate C.E.C.C.A.R.-urile din ţară, profesori de la A.S.E., oameni în faţa cărora eu, un pârlit de contabil de provincie, trebuia să vorbesc.  Temele de discuţie le cunoşteam prea bine, aşa că serile mi le petreceam lucrând la ceea ce aveam de prezentat iar zilele cu organizarea evenimentului.

Cum timpul e foarte scurt, am planificat minuţios totul, pentru a şti ce am de făcut în fiecare secundă.

În primele două zile am căutat hotelul potrivit şi să ştiţi că nu mi-a fost deloc uşor să-l găsesc. Aveam nevoie de unul  care să se ridice la înălţimea invitaţilor mei. Un hotel elegant, curat, situat cât mai aproape de centrul capitalei, pentru a fi găsit cu uşurinţă şi de cei veniţi din provincie. Unul din acele locuri în care se poate oferi cazare, masă şi parcare celor aproape 50 de persoane venite din toate oraşele ţării, în care personalul să fie amabil şi cu zâmbetul pe buze, iar camerele să fie impecabile.

Hotelul mai trebuie să dispună de cel puţin o sală mare de conferinţe, care să satisfacă nivelul oricăror aşteptări,  cu un spaţiu generos, unde să încapă comod toată lumea şi să facă posibilă desfăşurarea seminarului în cele mai bune condiţii.

În plus, am cerut ca sala de conferinţe să dispună de lumină naturală şi dacă este posibil şi de o privelişte deosebită.  Şi pentru că sunt perfecţionistă i-am prezentat managerului şi o listă cu tot ce mi-aş mai dori să găsesc.  O afişez mai jos, s-o vedeţi şi voi (poate vă ajută atunci când aveţi de organizat un eveniment corporate):

-aer condiţionat;
-posibilitatea servirii unei cafele, în pauza dintre subiecte;
-servicii de copiere a documentelor;
-posibilitatea de-a închiria un calculator;
-servicii de primire şi trimire  fax-uri ;
-servicii de secretariat;
-internet rapid şi gratuit;
-posibilitatea efectuării de transport între hotel şi aeroport;
-panou pentru prezentări;

Singurul hotel care a făcut faţă tuturor cerinţelor mele a fost Golden Tulip Times (****).  Promptitudinea cu care au răspuns solicitării, mi-a întărit şi mai mult credinţa că evenimentul va ieşi perfect şi că am de-a face cu experţi în domeniu. A rămas ca în cea de-a treia zi să le fac o vizită pentru a încheia contractul şi a vedea la faţa locului îndeplinirea celor cerute.

1560727_10153154809250561_5858278702642487264_nPe la ora 9,50 eram în faţa hotelului, am trecut pe partea opusă a străzii pentru a-l putea admira în toată splendoarea lui şi prima impresie, a fost: „Woow, ce clădire frumoasă !”.

IMG_20151212_134331La Recepţie m-a întâmpinat o domnişoară amabilă, care mi-a confirmat că sunt aşteptată la etajul 9, la Centrul de Conferinţe.

Un tânăr domn, m-a condus prin cele trei săli: „Belvedere”, „Panorama” şi „Ronda”. Toate sunt unice prin privelişte, mărime, aranjament, însă am ales sala „Panorama”, pentru că se potrivea mănuşă cerinţelor mele.

panorama_1_0O sală cu un spaţiu generos, cu lumină naturală, de pe geamurile căreia poţi admira „Casa Parlamentului”. Am pus la punct toate detaliile referitoare la protocolul oferit pe timpul seminarului, precum şi la camerele unde vor fi cazaţi invitaţii mei şi la meniul oferit acestora  dimineaţa.

Am plecat de la hotel, cu certitudinea că va fi unul dintre cele mai frumoase evenimente organizate de mine în Bucureşti.

Am realizat invitaţiile cu mare grijă, la una dintre cele mai bune tipografii şi le-am trimis invitaţilor, care au fost atât de impresionaţi încât ne-au sunat să ne mulţumească.

Am pregătit mapele de prezentare şi am repetat de sute de ori ceea ce aveam de zis.

Azi e ziua cea mare şi paşii parcă nu-mi mai sunt atât de siguri pe covorul roşu de la intrare, mai ales de când am văzut evenimentul anunţat la parterul hotelului şi sala „Panorama” arhiplină.

AFIS INTRARECineva din interiorul meu m-a scuturat cu putere şi mi-a şoptit: ” doar n-o să te laşi chiar acum pradă emoţiilor ? Hai, arată-le ce şti ! Sunt tot oameni şi ei !”. Avea dreptate vocea lăuntrică, am zâmbit şi m-am apucat să turui, de nu mă mai putea opri nimeni.

Picture 024Cineva mi-a făcut o poză cu telefonul mobil, în timp ce vorbeam. La ora 16,00 evenimentul din Bucureşti se va încheia, iar mâine veţi afla de pe blog cum a ieşit.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016

Sponsor:

8888-golden-tulip-times-300x107

 

8 thoughts on “Seminar de Contabilitate la Golden Tulip Times”

      1. Felicitari,Cristina!!!!sigur o sa ai succes si o sa sfarsesti cum nici tu nu te vei astepta.Stiu asta si am incredere in tine.Bafta maxima! de asta ai nevoie.

Lasă un răspuns

