Publicat în Spring Superblog 2016

Ce mai faci în timp ce te depilezi ?

depilatoareIată că a sosit şi mult aşteptata vară. Temperaturile din termometre au urcat la 26 de grade, tocmai bune pentru a arunca pantalonii în dulap şi a proba rochia cea nouă, primită cadou la ziua mea.

Oricât de frumoasă ar fi rochia, dacă scoate la iveală nişte picioare cu tuleiele rămase de astă iarnă, transformă personajul (eu, în speţă) în cea mai dizgraţioasă persoană de pe planetă. Aşa că, înainte de-a mă expune oprobriului public, am intrat în baie, cu o cremă depilatoare piele normală,crema îmbogăţită cu extract de orhidee, din noua gamă creată de Farmec. Soţul mă vede şi intuieşte urmarea.

 -Cât ai de gând să stai în baie ? Două ore îţi ajung ? Nu de alta, dar peste o oră trebuie să plecăm la mama şi să trecem şi pe la piaţă să-i luăm nişte răsaduri de roşii, că altfel nu mai avem linişte cu ea.
-Nu stau mult dragule, calmează-te ! În cinci minute sunt gata. Şti doar că mamei îi place să mă vadă aranjată şi e atentă la toate detaliile. Ce-ar spune să mă vadă cu blană pe picioare în plină vară ?  Ţi-ar cere să dai divorţ imediat.

Se auzi un râs cam nervos, ştia că am dreptate în privinţa mamei, dar nu credea că pot să termin operaţiunea „defrişarea” in doar cinci minute.

N-apuc să intru în baie că iar începe.
-Auzi, da’ ai făcut bagajul ?
-Nu, îl fac după ce dau de ştire pe FB că plecăm la ţară.
-M-ai omorât cu postările astea, toată lumea află când plecăm, de ce plecăm, când venim, ce mâncăm, ce ne cumpărăm, cu ce ne depilăm, nu te-ai săturat ?
-Dragă, nu uita că sunt o fiinţă socială şi sociabilă şi n-am nimic de ascuns. De alftel şi ţie îţi place să te uiţi şi să postezi, nu-i aşa ?
În minutul în care am discutat toate astea, mi-am întins bine crema pe picioare. În alte trei minute, cât timp crema şi-a făcut efectul, am făcut bagajul şi am spălat câteva farfurii.

Soţul meu fuma pe balcon, cronometrându-mă.

-Au trecut cele trei minute, am pus mâna pe buretele de baie şi hârşti, hârşti de câteva ori cu el pe picioare. Un jet de apă caldă a curăţat bine totul, dând la iveală o piele netedă şi catifelată. Am pus mâna pe telefon şi ţac, o poză cu noul look al picioareleor mele împreună cu crema, plus un comentariu pentru fete: „gagici, crema asta m-a făcut aşa în trei minute” 🙂
Imediat apare şi soţul meu destul de surprins.
-Am văzut pe FB că te-ai depilat, pot să văd şi eu minunea ?
-Da dragă, i-am răspuns râzând şi i-am întins crema.
-Nu crema dragă, picioarele vreau să ţi le văd.
Am ridicat hotărâtă şi mândră un picior la control. El m-a mângâiat uşor, adulmecând parfumul de orhidee, apoi m-a întrebat la ce oră aveam următoarea maşină.

Vizita la mama lui, nu a mai reprezentat o prioritate 🙂

depilatoare

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016

Sponsor:

farmec-gerovital

4 gânduri despre „Ce mai faci în timp ce te depilezi ?

Lasă un răspuns

