Publicat în Blogal Initiative

Cum se vede fericirea în fotografiile tale ?

Fericirea e o stare de spirit pe care doar fotograful priceput o poate surprinde, după ce stă la pândă în spatele obiectivului minute în şir. Fericirea nu este zâmbetul fals pe care-l afişezi atunci când eşti chemat în faţa camerei. Clipele de adevărată şi reală fericire sunt rare şi puţine la adulţi, doar copii pot trăi intens şi pur fericirea.

Am căutat printre miile de fotografii ce mi-au invadat calculatorul în ultima vreme, câteva în care a fost fericire reală. Poate că imaginile n-au reuşit să redea întocmai ce-am simţit atunci, însă când privesc aceste fotografii simt şi acum un fior ce-mi străbate şira spinării.

IMG_1653De exemplu aici, ţineam în braţe un miel abia fătat. Nu mai trăisem o astfel de experienţă. M-am bucurat atât de mult încât nu i-aş mai fi dat drumul niciodată. Ciobanul mi l-a luat mai mult cu forţa. N-am să uit niciodată behăitul lui cristalin şi primii paşi pe care i-a făcut în prezenţa mea. Poate că pare puţin lucru pentru cei ce sunt obişnuiţi cu astfel de scene, dar pentru mine a fost ceva divin.

Picture 007Aici l-am surprins pe soţul meu fericit. Aşa a ieşit el din Secretariatul Facultăţii, cu diploma pentru care a muncit câţiva ani şi care i-a împlinit un vis.

Îmi place să privesc oameni fericiţi, fie pe stradă, în parcuri, în sălile de spectacol, la biserică, în spitale, pretutindeni. Nu am avut niciodată curaj să-i fotografiez. M-am temut că, observându-mă, le-aş fi umbrit momentul de fericire. Am preferat să-i imortalizez în sufletul meu şi să păstrez acolo un album secret pe care, răsfoindu-l în momentele de tristeţe, să-mi umple sufletul de bucurie. Citat-Maica-Tereza  Fericirea e molipsitoare !

Probabil că aţi auzit de Komunomo, noua platformă socială 100% românească, bazată pe interacțiunea dintre oameni, în diverse grupuri. Komunomo nu doreşte să te ţintuiască în faţa computerului, ci a format grupuri de interese şi pasiuni comune în care oamenii să se cunoască în off-line trăind o viaţă activă, reală şi plină de satisfacţii.

Cei de la Komunomo desfăşoară în platforma lor un concurs de fotografie cu tema „Happy People”, unde vă invită să vă înscrieţi cu fotografii în care aţi suprins oameni în momente fericite. Fie că e vorba de voi, de familia voastră, de prietenii voştrii, Komunomo doreşte doar să vadă oameni fericiţi.

Perioada de desfăşurare: 29 martie -12 aprilie.
Cum participi ?    Simplu !  Te înscrii pe Komunomo, devii membru al comunităţii Photo şi adaugi fotografia ta cu oameni fericiţi. (Atenţie !  o singură fotografie, făcută de tine, nu luată de pe net sau din altă parte).

Cum câştigi ?  În două moduri:

  1. Fotografia ta strânge cât mai multe emoţii (minim 75) de la membrii comunităţii Komunomo  (nu comentarii !)  şi devine eligibilă pentru câştigarea unui premiu.
  2. Fotografia ta este desemnată de un juriu format din Cristina Tinta, din partea celor de la F64, Dragos Asaftei şi Tiberiu Minzu.

Ce puteţi câştiga ?    Vouchere de cumpărături pentru F64
Premiul I -1000 Euro
Premiul II -700 Euro
Premiul III -300 Euro

Şi cei care votează pot să câştige produse F64, aşa că haideţi la vot !  🙂

concurs-foto-komunomo-600x400

6 gânduri despre „Cum se vede fericirea în fotografiile tale ?

    1. Ia te uita ! Eram in vizita la tine pe blog 🙂 Am ramas in urma cu cititul de cand cu Superblogul, dar recuperez. Multumesc pentru ce-ai scris 🙂 Asa este !
      Si eu te felicit pentru tot ce-ai facut !

  1. Fericirea se vede in toti si in toate si mai ales in lucrurile simple si pure. Fericirea nu trebuie sa lipseasca din viata niciunei persoane si mai ales fericirea trebuie sa fie in comuniune cu iubirea si dragostea. Intr-un cuvant fericirea trebuie sa fie suprema emotie.

Lasă un răspuns

