Publicat în Culturale, Moinesti

Simpozionul Internaţional „Tristan Tzara şi Cultura Dada” (a doua zi)

În cea de-a doua zi a manifestărilor dedicate lui Tristan Tzara, am intrat în lumea „Dada” prin intermediul a două spectacole de teatru susţinute de elevii Liceului „Spiru Haret” şi de cei de la trupa „In the Spot”.

Tinerii actori moineşteni din trupa Anonymus pregătiţi de doamna profesoară Adriana Căzănel, pe care o felicit pentru ceea ce face pentru elevii săi şi de unul dintre  talentaţii actori ai  Teatrului Municipal Bacovia, au prezentat piesa lui Matei Vişniec, „Cabaret Dada„. Mie mi-a plăcut foarte mult ce-am văzut şi ce-am auzit şi sunt convinsă că s-a muncit foarte mult pentru acest spectacol. Bravo  Anonymus !  Aţi fost grozavi !

Am fost la suficiente piese de teatru şi pot să vă spun că cei de la  Anonymus s-au apropiat foarte mult de teatrul profesionist. Piesa a fost lungă şi grea, atât ca temă abordată, cât şi ca text de reţinut.

Mai jos, puteţi vedea şi câteva imagini, altele aici.

Picture 059Picture 040Picture 031Trupa Liceului Alecsandri din Bacău, „In The Spot”, a prezentat spectacolul de teatru-dans: „Amuzanta maşină dialectică a unei cântăreţe fără păr”. Am râs cu poftă la replicile lor, sunt amuzanţi şi extraordinar de talentaţi şi de implicaţi. Felicitări dragilor ! Mai multe imagini aici.

Picture 067Picture 070Picture 073Mâine e ultima zi a acestui eveniment, la ora 18.00 ne aşteaptă  vizionarea filmului „Billion Star Hotel”. Să nu-l ratăm !

Lasă un răspuns

