Brăţară cu dor de ţară

charm-06_1
Dragul meu prieten, ştiu
Acum e seară, e târziu
Şi nu vreau să-ţi aduc aminte iară
De dragostea şi dorul pentru ţară.

Ai hotărât să-ţi faci un trai mai bun,
Şi pentru asta nu te condamn, jur!
Dar îţi repet din nou, a câta oară ?
Să nu-ţi uiţi dragostea de ţară !

M-am străduit să-ţi iau câte ceva din toate,
Chiar şi bijuterii mai personalizate,
Ţi-am pus pe mână o brăţară,
Ca să nu uiţi de a ta ţară.

Şi când ţi-o fi dorul mai greu,
Să-ţi aminteşti numele meu
Şi de acea bijuterie,
Pe care mi-ai făcut-o cadou mie.

dbp47Pe mine mă găseşti aici, mereu
Alături de părinţii şi poporul meu.
În scumpa noastră Românie
De care ştiu…ce dor o să-ţi mai fie !

10 gânduri despre “Brăţară cu dor de ţară

Lasă un răspuns

