Publicat în Blogal Initiative

Încălzeşte-ţi locuinţa precum soarele încălzeşte pământul

sun_and_earthVă doresc ca anul 2017 să vă ţie sănătoşi, voioşi, cu chef de scris şi de citit bloguri, inspiraţi şi fără griji prea mari. Vă mulţumesc celor ce mă citiţi şi vă promit să vă aduc în continuare noutăţi din Moineşti şi nu numai.

De sărbători n-am prea stat pe-acasă, aşa că am avut centrala oprită, din motive de factură mărită (se-nţelege). Ce credeţi ? după zece zile de pauză, locuinţa mea nu era cu mult diferită de o cameră frigorifică, aşa că am zgribulit aproape două zile până când centrala a reuşit să facă cei câţiva metri pătraţi ai apartamentului meu, mai prietenoşi. M-am băgat sub plapumă cu tableta, căutând pe net şi alte soluţii de încălzire, diferite de ceea ce am deja. Pe site-ul panouriradiante-incalzire.ro, am descoperit un filmuleţ care mi-a atras atenţia, l-am pus aici să-l vedeţi şi voi.

E avantajos, doar că nu-ţi dă şi apă caldă, da nu-i bai, că acum au apărut tot felul de dispozitive care-ţi încălzesc apa în mai puţin de un minut. (Eu aştept câteva zeci de minute bune până ce-mi vine apa caldă în baie, consumând inutil câţiva metri cubi de apă rece).

Centrala mea e veche. Nu ştiu cât mă va mai ţine, aşa că atunci când işi va da obştescul sfârşit, o voi înlocui cu un panou radiant cu infrarosu, despre care am citit o mulţime de informaţii utile pe chibzuinta.ro.

De ce cred eu că e mai avantajos cu un panou radiant cu infraroşu ?

e mai ieftin, pentru că: nu mai chem inginerul, ca în cazul centralei, să-i facă revizie din doi in doi ani, iar azi, preţul gazului este egal cu cel al energiei electrice. Costă mai puţin ca o centrală, aproape la jumătate.

e mai uşor de instalat şi de întreţinut, pentru că: gata cu ţevăria întinsă prin toată casa, cu caloriferele ce-ţi iau din spaţiul şi aşa prea mic, cu teama că ţi-ar putea exploda, sau face inundaţie, cu ţiuitul care trezeşte tot blocul, în caz că se opreşte curentul. Gata cu meşterii care vin să-ţi înlocuiască vasul de expansiune, ori mai ştiu eu ce piesă pe nişte sume enorme, după ce-i aştepţi câteva săptămâni bune.

Şi mai ales, nu mai ai nevoie de tot felul de avize, de semnătura vecinilor, de acordul celor de la Asociatia de Locatari etc, etc.

panou-personalizat-iarnalamunte-panoul radiant cu infraroşu e ca un tablou, nici nu-l observi şi te încălzeşte aşa cum procedează şi soarele. Nu încălzeşte aerul din jur, ci obiectele, care la rândul lor încălzesc aerul, reducând astfel toate pierderile de căldură. Pentru a obţine o încălzire eficientă, cumpăraţi doar de la profesionişti, pentru a afla exact de ce fel de panou aveţi nevoie pentru suprafaţa pe care o deţineţi.

-dacă durata de viaţă a unei centrale este de 8 ani, un panou radiant cu infraroşu trăieşte liniştit 20-25 ani (ai  garanţie între 5-10 ani).

-este benefic pentru sănătate, aşa cum puteţi vedea şi pe panouriradiante-incalzire.ro.

  • – Contribuie la eficientizarea activităţii fiziologice la nivel celular;
  • – Ajută la reglarea echilibrului termodinamic al organismului;
  • – Ameliorează şi calmează durerile reumatice;
  • – Îmbunătăţesc respiraţia;
  • – Încetinesc efectul de îmbătrânire;
  • – Ameliorează simptomele menopauzei;
  • – Îmbunătăţesc vederea şi previn apariţia unor boli oculare;
  • – Previn depresia;
  • – Îmbunătăţesc somnul;
  • – Previn apariţia unei game largi de alergii;
  • – Stimuleaza buna dispoziţie şi creativitatea la copii;
  • – Previn cancerul;

 

 Cred că am suficiente motive pentru a face o schimbare. Voi ce credeţi ?

6 gânduri despre „Încălzeşte-ţi locuinţa precum soarele încălzeşte pământul

Lasă un răspuns

