Eveniment cultural de excepţie la Moineşti în 18 ianuarie 2017, ora 18

afisCe dar mai frumos ar putea primi moineştenii de Ziua Naţională a Culturii Române, pe 18 ianurie 2017, decât vizita unuia dintre cei mai de seamă actori pe care îi are ţara noastră:  domnul Dorel Vişan ?

Fie că l-aţi văzut în filmul lui Mircea Danieliuc, „Senatorul melcilor” (1995), ori în „Moromeţii” (1987), în regia lui Stere Gulea (interpretându-l pe Bălosu, vecinul lui Moromete), în filmul lui Nicolae Mărgineanu, „Un bulgăre de humă” (în rolul lui Ion Creangă) ori în „Declaraţie de dragoste” (1985) (în rolul Nea Tăticu), maestrul Dorel Vişan v-a rămas cu siguranţă în suflet.

   „Credinţa mea, pe care o propovăduiesc pe unde pot, este că un artist nu trebuie să facă roluri, ci să recreeze destine. Mă consider un norocos, deşi am trăit multe întâmplări pe care nu le-am pus pe seama norocului. Poate singurul meu regret este cel pe care l-am spus la finalul filmului «Magnatul» în personajul pe care l-am făcut atunci: «Nu-mi pare rău că mor, îmi pare rău că nu m-am priceput să trăiesc».”

—Dorel Vişan
Îndragostit de poezie (el însuşi a scos câteva volume de versuri), maestrul afirma:  „Cred că Eminescu a fost greșit predat până acum sau din ignoranță sau voit. A fost predat numai ca poet romantic, dar Eminescu este, o întreagă simfonie”.
Dorel Vişan vine şi la Moineşti să ne reamintească de Eminescu, să ne facă cunoştinţă cu geniul !
Să-l aşteptăm în 18 ianuarie, ora 18, în frumoasa sală a Centrului Cultural „Lira”, într-un număr cât mai mare, aducând astfel un dublu omagiu, atât poetului nepereche cât şi geniului actoricesc a lui Dorel Vişan.

Preţul unui bilet este 25 lei, elevii si studenţii (cu carnet doveditor) pot achiziţiona biletele cu 10 lei – amendament în Consiliul Local pentru acest spectacol. (mulţumesc domnului Viorel Costea pentru acestă informaţie preţioasă)

3 comentarii

Lasă un răspuns

