Premii de 200000 Euro in 6 ani

Bloggingul se face cu pasiune. Trebuie să-ţi placă cu adevărat să stai câteva ore bune în faţa computerului, după ce ai venit obosit de la job, să te documentezi şi apoi să dai drumul imaginaţiei să zburde pe câmpiile creaţiei. Când faci ceea ce-ţi place nu te mai uiţi la ceas, poate doar dacă respecţi un anumit deadline 🙂

Cum te prinzi în hora asta ameţitoare a bloggerilor, cum afli că sunt câteva locuri unde se dau teme de creaţie şi se aprind focuri de tabără ale minţii.

Un astfel de loc, plăcut sufletului meu, se numeşte Blogal Initiative. Scriu pe această platformă de mult timp, pentru că-mi place ce-am găsit. Oameni serioşi, teme interesante, sponsori care ştiu să-i motiveze pe bloggeri.

Termenele sunt termene şi corectitudinea e cuvântul care-i caracterizează. 

blogal-logoAcum, la aproape şase ani de existenţă, cei de la Blogal au contabilizat premii date bloggerilor în valoare de 200000 Euro, ceea ce e ceva.

Articolele scrise pentru Blogal, sunt pentru mine un fel de exerciţii de scriere, mă menţin în formă 🙂

Prieteni reali nu mi-am făcut, în schimb am descoperit bloguri noi, foarte interesante şi frumos scrise.

Am câştigat multe premii, atât din participarea la campanii, cât şi din licitaţii şi vă mulţumesc pentru asta ! 🙂

Vă doresc să puteţi oferi şi mai multe premii celor ce scriu cu inspiraţie şi cu drag la voi, iar pe bloggerii care nu v-au descoperit până acum, îi îndemn să intre în comunitatea Blogal, pentru că, vorba unui personaj contemporan „celebru”: „nici nu ştiţi ce pierdeţi”.  🙂

Lasă un răspuns

