O poveste pufoasă de la mine de-acasă

ACTUL  I

Duminică seară. Atmosferă de familie. Eu, în faţa calculatorului, citind cea de-a doua probă din Spring Superblog. Soţul, tolănit în pat şi butonând de zor telecomanda,  frustat de faptul că i-am ocupat locul şi nu mai poate juca table online cu băieţii.

 Scena I

Eu: -Auzi, Claudia a şi postat a doua probă şi eu n-am scris nimic nici la prima. (El tace în timp ce eu citesc cerinţele probei).

El (după un moment de linişte): -Despre ce trebuie să scrii ?

Eu: -Despre pufoşenii. (zâmbesc)

El: -Sigur asta-i de la Delaco, numa’  Simona putea inventa aşa ceva.

Eu:-Îhî, ai dreptate. Pare uşor, dar nu e deloc. Ăăă…oare despre ce să scriu ?

El: -Nu ştiu, tu eşti cea care bate câmpii în casa asta. Scrii tu ceva într-o săptămână.

Eu (privindu-l atent): -Pufosule !

El:-Pufoaso !

Eu:-Nesimţitule ! Cum îndrazneşti să mă faci pufoasă ?

El (râzând în hohote) : -Da’ tu de ce mă faci pufos ?

Eu: -Eu am voie !

El: -Şi eu de ce n-am voie ?

Eu: -Pentru că eşti bărbat şi nu-i frumos să jigneşti o doamnă !

El: -Da’ o doamnă are voie să jignească un domn ?

Eu: -Eu nu te-am jignit. Am constatat o realitate !

El: -Şi eu la fel !

M-am bosumflat aşa cum fac mereu când nu-mi convine ceva. El îşi vedea în continuare de treaba lui, butonând telecomanda.

Scena 2

Intră copilul.

-Copilul: -Hei, ce-i cu liniştea asta aici, iar v-aţi certat ?

-Eu: -Nu dragul mamei, taică-tu ăsta pufos mă necăjeşte.

-Copilul: -Cum te necăjeşte ?  Eu văd că se uită la televizor.

-Eu: -Se uită, se uită… mai bine s-ar uita la el să vadă cât de pufos e !

-Copilul -Parcă sunteţi colegii mei de bancă. (iese râzând)

Mă gândesc că am fost comparaţi cu nişte puşti de clasa a cincea, dar tot o ţin pe-a mea, că deh.. aşa-s eu, alintată, mai ales când ştiu că-s iubită şi acceptată aşa cum sunt.

Scena 3

El pleacă să-şi ia un pahar de apă. Sună telefonul. E soacră-mea. Am ocazia să mă plâng din nou. Îmi iau aerul de victimă inocentă.

-Eu: Auzi mamă, fiul tău nu mă respectă deloc, mă face pufoasă.

-Soacra (după ce-i trage o repriză bună de râs):  -Lasă dragă, nu te mai supăra şi tu atâta, că până la 300 de kile, cum am văzut eu la TLC,  mai ai.

-Eu: Eram sigură, cine naiba m-o fi pus să-ţi spun ?

-Soacra: -Vă potriviţi amândoi, aşa pufoşi cum sunteţi ! Hai că sună cineva la uşa, vă sun eu mai târziu. Pa pufoşilor !

Actul II

Toţi trei suntem la bucătărie pentru cină. Pe masă tronează două cutii de cremă de brânză pufoasă Delaco, pentru că suntem o familie de fani brânză.

superblog-nou-v1-font-bold-768x643

Copilul: -Mami, vreau să-mi dai trei felii de pâine unse cu cremă de brânză delicioasă şi câteva rondele de ridichi. Şi vezi să nu uiţi că de pe 10 martie încep înscrierile pentru noii mei prieteni pufoşi. Să ai grijă, vreau cât mai mulţi !  Dacă o să am dubluri, fac schimb cu colegii,  aşa cum făceai şi tu pe vremea ta cu timbrele.

El:-Ai grijă fiule cât mânânci,  să nu ajungi pufos ca mine (râde, făcând cu ochiul copilului).

Eu  (mă fac că nu observ şi oftez cu subînţeles).

S-a făcut linişte. Se auzeau doar pleoscăiturile limbii şi zgomotul provocat de înghiţiturile din ce în ce mai dese şi mai hulpave.  Nimeni nu mai avea timp să vorbească. Cele două cutii din cea mai pufoasă brânză s-au  golit cât ai zice brânză.

Actul III

Scena se petrece în dormitor. E deja trecut de ora 23,  el verifică dacă copilul a adormit în camera lui, apoi încuie încet uşa dormitorului. Se dezbracă şi se bagă cuminte sub cearşaf.

El: (în şoaptă)-Pufoasooo, pufoasooo, hai vino aici lângă mine, să-ţi prezint un pufos mic şi drăgălaş.

Eu: (tot în şoaptă) -Îl ştiu, nu-i nevoie !

El: -Hai pufoaso,  jur că nu-l şti !

Eu (cedez în sfârşit şi mă duc lângă el) -Hai, să văd cu ce pufos te lauzi ! (bag zâmbetul ăla…ştiţi voi care).

El: (scoate de sub cearşaf o pufoşenie mică şi drăguţă pe nume Green Flibbie) -Taram, taram, pam, pam, uite pufoşenia !  Da’ ce-ai crezut ?

green-flibbie Am râs cu poftă, încet, să nu trezim copilul, apoi…puff… puff…puff…puff,  ne-am pufulit până spre ziuă.

 

 

 

 

Articol scris pentru proba II din Spring Superblog 2017.

Sponsor: Delaco

5 comentarii

  1. Un articol pufos care necesita multa pufosenie pentru cel care a scris dar si pentru cel care il citeste. Sper sa fi cat mai pufoasa in derularea SpringSuperblogului si sa fi considerata SuperPufosenia Primaverii !

Lasă un răspuns

